  • Data: 2003-08-03 15:52:19
    Temat: Re: Millenium...
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > takie jak w innych bankach. umowa na czas nieokreslony + rachunek na ktory
    > co najmiej od 3mcy cos wplywalo

    Zamiast walic w klawisze bez sensu, moze lepiej przeczytac o co chodzilo
    przedmowcy ?

    Odpowiedz wlasciwa: w Millennium mozna sie ubiegac o KK (zarowno Visa jak i
    AmEx) pod zastaw lokaty. Ale (1) dopiero po trzech miesiacach trwania lokaty
    mozesz wystapic o KK; (2) limit KK to maksymalnie 20% lokaty - jezeli chcesz
    2 kPLN na KK to musisz zamrozic 10 kPLN - slabo oplacalne przy ich
    oprocentowaniu; (3) lokata musi byc odnawialna - ale tego nie jestem pewien

    Raczej bym sie przyjrzal ofercie Multi na Twoim miejscu.

    MAd Hat
    ter