  • 1. Data: 2004-10-31 21:02:11
    Temat: Millenet wylogowywanie
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Witam.

    Kto jeszcze oprócz mnie ma problemy z notorycznym wylogowywaniem z systemu
    millenet millennium ? Ja po kilku miesiącach i awanturach na większości
    szczebli banku w końcu dałem sobie spokój.... i założyłem konto gdzie
    indziej.

    PS. Jak by kto potrzebował telefonu kontaktowego do Millennium to służę
    bezpośrednim numerem do Dyrektora Pionu Kontroli Jakości...

    Jarek23

    Wyrzuć -23- ze zwrotnego maila.

  • 2. Data: 2004-11-01 05:55:56
    Temat: Re: Millenet wylogowywanie
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Jarek23" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
    > PS. Jak by kto potrzebował telefonu kontaktowego do Millennium to służę
    > bezpośrednim numerem do Dyrektora Pionu Kontroli Jakości...

    jestes wasc strasznie ambitny albo upierdiwy skoro dzwonisz do dyrektorow w
    banku o niespecjalnie ciekawej ofercie
    swoja droga niezla fucha - dyr kontroli jakosci, hi hi, badanie jakosci ,
    hmm to chyba organoleptycznie :-)

  • 3. Data: 2004-11-01 14:12:55
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
> [...]

    > banku o niespecjalnie ciekawej ofercie
    > swoja droga niezla fucha - dyr kontroli jakosci, hi hi, badanie jakosci ,

    Pokonałem wszystkie szczeble komunikacji w tym "banku"... Dlaczego ? Ano
    dlatego że miałem tak konto od 99r i przyzwyczaiłem się, do ilości
    bankomatów, oddziałów, podglądu stanu konta i robienia operacji w bankomacie
    etc. etc. IMO oferta jest ciekawa, bo wygodna, co najwyżej trochę droga...
    Natomiast wykonanie (od pewnego czasu) jest do kitu... Post napisałem bo
    kilka osób na grupie szukało kontaktu do millennium i nie mogło znaleźć :)

    pzd
    Jarek23

  • 4. Data: 2004-11-01 15:58:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jarek23 <j...@l...pl> wrote:
> [...]
    > trochę droga... Natomiast wykonanie (od pewnego czasu) jest do
    > kitu... Post napisałem bo kilka osób na grupie szukało kontaktu do

    Ja tak mam. Ale tylko jak uzywam zakladek w Maxthonie. W czystym IE raczej
    jest ok. Ale co ciekawe takie cos wstepuje tylko w Millenecie

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 5. Data: 2004-11-01 17:30:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jarek23 napisał:

    > Problem jest znany w millennium jednak dotyczy tylko grupy klientów, więc
    > "bank" z premedytacją nic nie robi...

    A o co chodzi tak w skrocie? Mnie nie wylogowuje. To zalezy od
    konfiguracji, czy po prostu niektorzy klienci maja taki ficzer, a inni
    nie maja i niezalezy to dokladnie od niczego.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-11-01 17:31:33
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

  • 7. Data: 2004-11-01 17:57:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > A o co chodzi tak w skrocie? Mnie nie wylogowuje. To zalezy od
    > konfiguracji, czy po prostu niektorzy klienci maja taki ficzer, a inni
    > nie maja i niezalezy to dokladnie od niczego.

    W skrocie- loguje sie na strone i chce np zlozyc przelew - wylogowuje mnie
    i kaze sie zalogowac jeszcze raz.
    Loguje sie ponownie - i jakos udaje mi sie ten przelew wykonac. Jak nie mam
    szczescia to loguje sie co chwila i dupa blada :)

  • 8. Data: 2004-11-01 18:03:55
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    > Natomiast wykonanie (od pewnego czasu) jest do kitu... Post napisałem bo
    > kilka osób na grupie szukało kontaktu do millennium i nie mogło znaleźć :)

    :-))
    nie pzejmuj sie - ja tez jestem upierdliwy - zwlaszcza dla bankow :-0

  • 9. Data: 2004-11-01 18:49:09
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Jarek23 napisał:
    >

    > A o co chodzi tak w skrocie? Mnie nie wylogowuje. To zalezy od
    > konfiguracji, czy po prostu niektorzy klienci maja taki ficzer, a inni nie
    > maja i niezalezy to dokladnie od niczego.

    Niektórzy klienci tak mają, wada systemu jakiego używa millennium... Szkoda
    tylko że nie potrafili tego przez 4 miesiące naprawić... Cóż jeden
    niezadowolony klient powtórzy swoją opinię kolejnym potencjalnym...

  • 10. Data: 2004-11-01 18:57:43
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    napisał w wiadomości news:cm5tfs$3nu$1@news.onet.pl...
> [...]

    > Loguje sie ponownie - i jakos udaje mi sie ten przelew wykonac. Jak nie
    > mam szczescia to loguje sie co chwila i dupa blada :)

    Dokładnie tak... i za to piętnuję millennium .... Szczytem była sytuacja jak
    wszystkie pieniądze miałem na lokatach, nie mogłem jej zerwać bo millenet
    mnie wylogowywal za kazdym razem. Poszedłem do oddziału i powiedzieli że nie
    mogą wypłacić pieniędzy z lokaty bo ich system też nie działa i nie mogą
    zerwać tych lokat, na bankolinii to samo. Właśnie po tym wydarzenu
    postanowiłem się skontaktować z kadrą zarządającą tym "tworem bankowym".
    Koniec końców zostałem na 2 dni bez pieniędzy...