  • Data: 2019-10-22 16:49:15
    Temat: Re: Mille CHF
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Dlaczego nie? Nie wiadomo. Równie dobrze może spaść, jak i wzrosnąć.

    Raczej mi chodzi o szykosc procesu.
    Zeby zlotowka tak nagle podrozala ... malo prawdopodobne.

    Zeby frank tak nagle stracil na wartosci ... a to juz bardziej
    prawdopodobne, patrzac na wielkosc szwajcarskiej gospodarki :-)

    Wiec te 2zl mozliwe ... ale za ile lat ?

    >Nie wyobrażam sobie jak można taką umowę unieważnić (bez zgody stron)
    >i nazywać to prawem, ale to raczej nie moja bajka.

    I tu jest wlasnie istotna ochrona konsumenta i wyrok TSUE.
    Poniewaz bank chcial klienta oszukac na kursach, to wykreslamy ten
    zapis,
    a wtedy przy kredycie indeksowanym nie zostaje nic ... wiec albo
    zostanie PLN na procencie CHF i jeszcze z cofnieta indeksacja,
    albo sad dojdzie do wniosku, ze umowa stracila sens i uniewazni.

    J.