  • 11. Data: 2010-11-15 06:51:40
    Temat: Re: Milion złotych na 4 godziny....
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > A ty szklaną kulę masz? Gdzie on napisał, że jest VAT-owcem?

    nie wiem, czy ma szklana kule, ale na pewno ma pusty leb
    namietnie dyskutujesz z trollem kolina
    do tej pory szalal na innych grupach, glownie lotnictwo, ale to paskudztwo
    wlezie wszedzie
    udziela pseudosensownych odpowiedzi, cytuje branzowe artykuly, pisze z
    bledami ciagle z jednego hosta, a prywatnie jest niewidomym pilotem, ktory
    amatorsko nurkuje bez aparatu na duzych glebokosciach

  • 12. Data: 2010-11-15 08:16:21
    Od: Tułmacz <Tułmacz4uinglish@wp.pl>

    misiu, BANK jest VAtowcem ex definikio (łać.)

    jk

  • 13. Data: 2010-11-15 09:13:27
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Marcin Wasilewski napisał:
    > Użytkownik "Tułmacz" <Tułmacz4uinglish@wp.pl> napisał w wiadomości

    > + 2% PCC, bank raczej w takie operacje bawić się nie będzie. Bo niby
    > czemu to ma służyć? Natomiast przy tej kwocie i przejściu transakcji
    > przez GIFF, US prędzej czy później się o swoje upomni.

    Jak wystawie weksel na te 4 mln i go wykupie po tych 2 godzinach to PCC
    nie ma bo to nie jest pożyczka.

  • 14. Data: 2010-11-15 09:31:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-15 10:13, cyklista pisze:

    > Jak wystawie weksel na te 4 mln i go wykupie po tych 2 godzinach to PCC
    > nie ma bo to nie jest pożyczka.

    A czy nie będzie to sprzedaż prawa majątkowego? (1% PCC?)
    http://www.remitent.pl/o-wekslu-pozyczce-i-pcc-artyk
    ul-w-rp-pl/1243

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-11-15 09:33:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-14 13:33, BAREK pisze:
    > Dzień Dobry,
    > Ile może kosztować pożyczenie 1mln złotych na 4 godziny w banku? :-)

    Jak masz odpowiednio duży limit kredytu odnawialnego w mbanku, to
    nic, bo płaci się dopiero jak kredyt będzie istniał o północy.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-11-15 11:29:29
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jak masz odpowiednio duży limit kredytu odnawialnego w mbanku, to
    > nic, bo płaci się dopiero jak kredyt będzie istniał o północy.

    Odnawilany w mbanku ma limit 50000.

    a.

  • 17. Data: 2010-11-15 11:31:40
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jak masz odpowiednio duży limit kredytu odnawialnego w mbanku, to
    > nic, bo płaci się dopiero jak kredyt będzie istniał o północy.

    Nie do konca, bo za pozostaly czas niewykorzystania kredytu odnawialnego
    sie placi, zgodnie z toip:

    "prowizja od niewykorzystanej kwoty kredytu
    3% (w skali roku) niewykorzystanej kwoty kredytu
    - naliczana przy wykorzystaniu mniejszym niż 50% przyznanego limitu"

    a.

  • 18. Data: 2010-11-15 11:33:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-15 12:31, Wemif pisze:

> [...]
    > 3% (w skali roku) niewykorzystanej kwoty kredytu
    > - naliczana przy wykorzystaniu mniejszym niż 50% przyznanego limitu"

    Nie dotyczy kont prywatnych. Choć i tam jest opłata roczna.

    Tak, nie da się pożyczyć miliona, czy nawet 10 tysięcy na parę godzin
    za darmo. Ale - mając pewne usługi, które kosztują tak czy siak -
    konkretnie ten milion, czy tysiąc można mieć na kilka godzin już bez
    dodatkowych opłat.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-11-15 17:14:50
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Nie dotyczy kont prywatnych. Choć i tam jest opłata roczna.

    Na prywatnym jest limit 50000.

    a.