  • 1. Data: 2010-11-13 13:57:48
    Temat: Debetowa w OF lub Getin
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    W TOiP brak pozycji za wydanie karty dodatkowej. Jest darmowe?
    Jak to jest z kartami niespersonalizowanymi, piszą że robią aktywną i
    odbiór w banku, - da sie to zamówić przez strone?
    Jakiś inne uwagi co do niespersonalizowanych kart? (nigdy nie miałem)

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 2. Data: 2010-11-13 15:46:52
    Temat: Re: Debetowa w OF lub Getin
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "sTav" <m...@b...o2.pl> wrote in message
> [...]
    > odbiór w banku, - da sie to zamówić przez strone?
    > Jakiś inne uwagi co do niespersonalizowanych kart? (nigdy nie miałem)

    Niespersonalizowana, tzn dostajesz od reki, na karcie zamiast twojego
    nazwiska jest nazwa banku, mialem kiedys taka z Aliora.
    W Getinonline jest wiele rzeczy niedopracowanych, nie ma w tabeli oplat za
    wybranie z poczty czy ajencji PKOBPSA; na zadane pytanie o prowizje
    uslyszalem odpowiedz, ze nie da sie wyplacic, ale ja sadze, ze sie da, bo
    wyplata idzie przez normalny terminal. Wielu rzeczy dotyczacych
    Opena/Getinonline nalezy doswiadczac samemu, bo od obslugi nie wszystko
    mozna sie dowiedziec.
    Ale gdzie chcesz odebrac te karte??, moze w placowce OF, bo zielony Getin to
    sie od nich mocno odgradza i watpie, zeby wydali karte do konta, ktore ma
    numeracje w oddziale Nobla.
    O jakiej karcie dokladnie myslisz, bo mamy trzy brandy- OF/ Getin
    placowkowy/ Getinonline?

  • 3. Data: 2010-11-13 18:19:52
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Krzysztof wrote:
    > "sTav" <m...@b...o2.pl> wrote in message

    [...]
    > Niespersonalizowana, tzn dostajesz od reki, na karcie zamiast twojego
    > nazwiska jest nazwa banku, mialem kiedys taka z Aliora.

    Zagladałem na strony Openonline i Getinonline i tam przy otwarciu konta
    "podstawowego" ( w OF nazywa sie "optymalne", w Getin "swobodne". Przy
    zakladaniu konta pojawia sie okienko co ma byc wpisane na karcie
    (domyślnie jest Imie Nazwisko - bylem zalogowany). Nie mam tam konta,
    tylko lokate.
    Nie wiem czy można to pole wyczyścić i co z tego wyniknie bo zacząłem
    czytać regulamiy i mnie wylogowało. W regulaminie piszą że karty
    spersonalizowane wysyłają nieaktywne pocztą, - dalej jest że karty
    niespersonalizowane wydaje bank i tyle (w domyśle jako karte dodatkową).
    Zero informacji choćby na temat limitów itp. Niespersonalizowane wydaje
    (aktywne) bank, ale to zapewne nie dotyczy zamówień on-line.
    W sumie przydała by mi się jakaś karta niespersonalizowana żeby móc
    wreczyć zaufanej osobie w celu zrobienia zakupów, bez ganiania po
    bankomatach. (chyba do tego służy, jak nie to mnie oświećcie).

> [...]
    > konta, ktore ma numeracje w oddziale Nobla.
    > O jakiej karcie dokladnie myslisz, bo mamy trzy brandy- OF/ Getin

    No własnie nie wiem. Odział Getinu mam niezbyt daleko, ale mam juz
    loginy i hasła do Open i Getin wiec po cholere podpisywac zbędne papiery
    n.p. na obsługe on-line, teleinf itp. Zgłaszając otwarcie konta on-line
    mam nadzieje ze wystarczy podpisanie umowy "ramowej".
    Troche liczę na to że odezwie sie ktoś komu zachciało się mieć
    niespersonalizowana kartę w "onlineowych" centrach.
    BTW: czy te niespersonalizowane sa autoryzowane tylko pinem, czy
    podpisem takze i co z podpisem na karcie (ma być?) / przy transakcji?

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 4. Data: 2010-11-13 20:01:10
    Temat: Odp: Debetowa w OF lub Getin
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości
    > BTW: czy te niespersonalizowane sa autoryzowane tylko pinem, czy podpisem
    > takze i co z podpisem na karcie (ma być?) / przy transakcji?

    Różnica jest taka, że nieosobowa lezy w magazynie. Ma termin przydatności.
    Dostaje się ją od razu.
    Nazwisko trzeba nabic, czyli na kartę trzeba poczekać. Jest swieża, dłużej
    do końca ważnosći.
    Karta niespersonalizowana jest jak stare elektrony, mastercardy (bez czipa).
    Funcjonalność identyczna jak z wypisanym nazwiskiem (zależy od konta). Inny
    mają obrazek.
    Są przypisane do własciciela konta.
    Muszą byc podpisane. Od sklepu zależy czy pin czy podpis

  • 5. Data: 2010-11-14 13:12:01
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    f wrote:
    > Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Muszą byc podpisane. Od sklepu zależy czy pin czy podpis

    Niezupełnie. To zalezy od karty - n.p. Inteligo jest *tylko* na podpis.
    Chyba są też takie tylko na PIN.

    Co gdyby zamiast podpisu wpisać "Okaziciel", "Użytkownik" lub coś
    podobnego, - przejdzie?

    --
    Pozdrowienia!
    M.