  • 1. Data: 2002-08-01 14:01:34
    Temat: Miesięczny haracz w Inteligo i mBanku?
    Od: "Grzegorz B." <g...@n...lubie.spamu.wp.pl>

    1) Od kiedy Inteligo wprowadziło miesięczne opłaty za
    utrzymanie konta klienta? (notabene niczym się to nie różni od praktyk
    stosowanych przez "murowane" banki).
    Ostatni wyciąg wydrukowałem z kompa w marcu i nie
    było tam żadnych dodatkowych opłat na utrzymanie
    czegokolwiek.
    2) A ile potrącają sobie co miesiąc w mBanku z ekonta
    klienta, prowizji?

    Grzegorz B.

  • 2. Data: 2002-08-01 14:05:09
    Temat: Re: Miesięczny haracz w Inteligo i mBanku?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "Grzegorz B." wrote:

> [...]
    > stosowanych przez "murowane" banki).
    > Ostatni wyciąg wydrukowałem z kompa w marcu i nie
    > było tam żadnych dodatkowych opłat na utrzymanie

    po prostu zadnemu bankowi nie oplaca sie utrzymywac rachunku na ktorym
    lezy pare dych a klient loguje sie raz na pare miesiecy
    o wprowadzeniu oplat bylo juz dziesiatki watkow, rzygac sie chce juz
    niektorym jak widza tu taki temat, poczytaj grupe, nawet w tym
    tygodniu odpowiadalem juz na tego typu posta

    > 2) A ile potrącają sobie co miesiąc w mBanku z ekonta
    > klienta, prowizji?

    0 zl

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!