  • Data: 2012-10-18 00:23:39
    Temat: Re: Merytoryczne paliwo
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Meritum Bank" 3...@g...co

    : Słowo wyjaśnienia - przelew z konta "Kowalskiego" w Meritum
    : Banku na konto "Nowaka" w Meritum Banku nie jest traktowane
    : jako przelew zewnętrzny. Słowo zewnętrzny jest tu pojmowane
    [Tu przechodzimy na linię krótszą o 3 znaki...]
    : jako przelew z innego banku, a nie z innego konta. Jeśli
    : jednak "Kowalski" jest firmą lub przedsiębiorcą, wówczas
    : przelew na konto "Nowaka" będzie uznany jako zewnętrzny.

    [3 linie długie, 3 krótkie... może wołali SOS, ale złośliwy
    chochlik usunął coś, co ciąży?... a może po prostu napisali
    OS? trzeba dać deszyfrantom do profesjonalnego wyjaśnienia;
    oby tylko nikt nie zauważył, że ja już wiem o tym, iż ktoś chce,
    abym napisał uczciwie to, co myślę o tych wyjaśnieniach; nie dam
    po sobie poznać tego, iż poznałem ich myśli czy pragnienia; będę
    udawał, że interesują mnie litery, nie zaś przekaz duchowy;
    czy pisząc nazbyt wiele, skryję moje myśli w potokach liter
    wpisanych niepotrzebnie? czy ta metoda dobrze zda egzamin?]

    Trochę Państwo komplikują te wyjaśnienia. Piszą państwo tak,
    jakby byl możliwy przelew z jakiegoś konta na to samo konto.
    Ponadto przeczą Państwo sami sobie, :) co jest chyba efektem
    nieumiejętności wypowiedzenia się. Czy możemy to zapisać tak,
    jak poniżej:

    Przelew z konta "Kowalskiego" w Meritum Banku na konto "Nowaka"
    w Meritum Banku nie jest traktowane jako przelew zewnętrzny,
    chyba że "Kowalski" jest firmą lub przedsiębiorcą -- wówczas
    przelew na konto "Nowaka" z konta "Kowalskiego" będzie uznany
    jako zewnętrzny.

    ja napisałem?

    -=-

    To jedno. A drugie -- choć nie spełniłem warunków (bo przelałem
    z RORu na ROR innej osoby) nie ponieśli Państwo straty, jako że
    przelałem zewnętrznie około 10000 złotych na jeden z tych dwóch
    RORów, czyli zdecydowanie więcej niż powinienem był zewnętrznie
    przelać na obydwa te RORy, by spełnić wiadome warunki zwrócenia
    4% z wydatków paliwowych.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'