  • 1. Data: 2010-11-19 16:17:51
    Temat: Meriitum, zmiana?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Wszedłem teraz na strone meritum i zajrzałem w ich oprocentowania lokat z
    kapitalizacją dzienną.
    Pisze tam: "Oprocentowanie obowiązuje od 19 listopada 2010r." - czyli od
    dzisiaj.

    Czy zmieniły się procenty, czy nie? Bo nie jestem na bieżąco.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-11-19 17:17:44
    Temat: Re: Meriitum, zmiana?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
> [...]
    > dzisiaj.
    >
    > Czy zmieniły się procenty, czy nie? Bo nie jestem na bieżąco.

    na pewno nie zmienilo sie na 24-m, wydaje mi sie, ze scieli po 0.25% te
    krotsze terminy, a 18-m scieli o 0.05% i zlikwidowali 3-m.
    I tak w stosunku do Getinonline byli i sa niekonkurencyjni; nie ma to dla
    mnie znaczenia; oszczednosciowe bez zmian 4.5%.
    Teraz praktycznie Getin-online w koncie ze swinka jest dla mnie
    bezkonkurencyjny, bo dla min. opt. codziennej 3-m- wychodzi razem z ta
    zlotowka-5.4%.
    Podwyzki RPP raczej dopiero w styczniu, takze 3-m sa najlepsze.