  • 1. Data: 2002-08-26 09:07:22
    Temat: Mbank wprowadza płatną VE
    Od: "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl>

    Witam ,
    Prawdopodobnie delfin do e-maxa ok 36 zł rocznie.
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=374
    09&t=37409&v=f
    "- karta Visa Electron do lokaty a vista eMAX najprawdopodobniej wkrótce
    przestanie byc bezpłatna, a jej cena prawdopodobnie ksztaltować się będzie
    na poziomie ceny izzyKARTY- W.Bolanowski"

    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 2. Data: 2002-08-26 09:33:34
    Temat: Re: Mbank wprowadza płatną VE
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "Zbigniew Papiński" wrote:

    > Witam ,
    > Prawdopodobnie delfin do e-maxa ok 36 zł rocznie.

    sa w Polsce jakies drozsze VE ?:)
    a moze chca dodac darmowe wyplaty we wszystkich bankomatach
    w kraju tylko jeszcze sie nie pochwalili :)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-08-26 12:06:52
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Tylko patrzec jak przelewy beda po 50 gr, a np. wyplaty z bankomatow jak w
    Inteligo.
    No coz, rozumiem, ze nie moglo za dlugo byc dobrze :(
    A skoro ekarta ma byc z tego co zrozumialem znacznie drozsza od ceny
    dzisiejszej to multim cena netkarty tez z czasem podskoczy.
    MM

  • 4. Data: 2002-08-26 15:57:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Marcin F <m...@i...pl> writes:

    > sa w Polsce jakies drozsze VE ?:)

    Zadalbym pytanie niekoniecznie retoryczne - czy sa tansze VC?
    Bo to nie jest wykluczone.

    > a moze chca dodac darmowe wyplaty we wszystkich bankomatach
    > w kraju tylko jeszcze sie nie pochwalili :)

    W dowolnym kraju, chyba. I tak kursy by zjadly ta "darmowosc".
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 5. Data: 2002-08-26 20:06:18
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl>

    Użytkownik "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "- karta Visa Electron do lokaty a vista eMAX najprawdopodobniej wkrótce
    > przestanie byc bezpłatna, a jej cena prawdopodobnie ksztaltować się będzie
    > na poziomie ceny izzyKARTY- W.Bolanowski"

    Przestaliby się wygłupiać i zamiast wprowadzać ołaty na raty zrobiliby to to
    raz i koniec. Ludzie pomarudzą i się przyzwyczają, a tak marudzić będą co
    jakiś czas. Czy mBank ma nas za idiotów?

    LeszekR.

  • 6. Data: 2002-08-27 17:27:29
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Prawdopodobnie delfin do e-maxa ok 36 zł rocznie.

    Stało się faktem 25zł :
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm

    Czekamy na prowizje za prowadzenie i wypłaty z bankomatów.
    Qrcze- chciałem zrezygnować z LGNetu, ale w tej sytuacji jeszcze poczekam ;-(
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-08-27 18:47:59
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 27 Aug 2002 19:27:29 +0200), "Grzegorz"
    <g...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Stało się faktem 25zł :
    >http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.ht
    ml

    ??? Jakie 25. Ja widzę 36zł. 25 to za ekartę...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-08-27 21:41:21
    Od: v...@p...onet.pl

    > Zadalbym pytanie niekoniecznie retoryczne - czy sa tansze VC?
    > Bo to nie jest wykluczone.

    za VC najgorszego banku w pl place 10$ czyli 40 zl rocznie. wiec prawie tyle co
    bedzie kosztowac delfin..

  • 9. Data: 2002-08-28 04:24:40
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    ml

    > ??? Jakie 25. Ja widzę 36zł. 25 to za ekartę...

    Miało być "Stało się faktem 25 zł za ekartę", ale siakoś mi nie wyszło ;-)
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-08-28 06:38:46
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>

    > za VC najgorszego banku w pl place 10$ czyli 40 zl rocznie. wiec prawie tyle co
    > bedzie kosztowac delfin..

    alez wy dramatyzujecie, przeciez chodzi o karte do emaxa. czy ona jest niezbedna?

    wojtek