  • Data: 2002-02-01 12:00:33
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: Marcin Sawicki <m...@e...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jozef Zbrodel <j...@i...com> wrote:

    > Nie rachunku a konta (przynajmniej tak napisali, a zgodnie z definicją
    > w broszurce Inteligo w skład _konta_ wchodzą _rachunki_, z czego
    > wnioskuję że opłata jest jednokrotna niezależnie od tego ile ma się w
    > ramach konta rachunków).

    Tak masz racje. Nie posiadam konta w Inteligo (tak sie tylko przedsiewzieciu
    przygladam jako byly klient
    Berliner Bank) stad nie przywiazalem wagi do tego rozroznienia

    > Przy _srednim_saldzie_. IMHO jak ktos ma srednie saldo poniżej 100
    > złotych to mu bank niepotrzebny ;-]]]

    Ale moze potrzebny bedzie....

    > Jest to chyba racjonalna decyzja mająca na celu pozbycie się martwych
    > rachunków.

    Masz racje jest to racjonalny sposob na pozbycie sie martwych rachunkow, nie jestem
    jedynie pewien, czy w dluzszej perspektywie sie to oplaci.

    [ciach oplata od VE]
    > Choć i tak mniej niż w marmurkach

    No nie wiem, w moim marmurkowo-online'owym INGBSK jest taniej. I wyplata za
    za free (w odpowiednim bankomacie). Odsetki co prawda nie te, ale przy
    pewnych zalozenia nie ma co narzekac.

    --
    pozdrowionka
    marcin@home