  • 1. Data: 2004-04-19 22:12:41
    Temat: MBank to jednak palanty
    Od: "Navi" <k...@w...pl>

    Myślałem przez długi czas, że MBank to wreszcie bank jakiego szukałem. Do
    dzisiaj.

    Dostałem gdzie indziej kredyt i kazałem go przelać na konto w MBanku.
    Dzisiaj chcę wypłacić większą kwotę i.... dupa.

    Tel do MLinii a panienka jak nakręcona: "na karcie ma pan limit 1000 zł i
    może pan zrobić przelew albo wysłać do nas umowę o nową kartę na której
    będzie większy limit" I tak w kółko. Ja jej tłumaczę, że MOJE pieniądze są
    mi potrzebne DZISIAJ a ona żebym zrobił przelew do innego banku "na czyjeś
    konto" (sic!) sobie wypłacę... najpóźniej po 48 godzinach. NORMALNIE RĘCE
    OPADAJĄ.

    Wychodzi, że to jest taki bank dla ludzi co nie mają pieniędzy. Dziwne.

    Spadam chyba do banku spółdzielczego w mojej wsi...

    Nowym potencjalnym klientom radzę przemyśleć temat... Bo może się zdarzyć,
    że bądą mieli większą kasę na koncie (czego wszystkim życzę) i będą mogli
    sobie na nią popatrzeć przez szybkę monitora...

    Pozdrawiam,

    wkurzony klient

  • 2. Data: 2004-04-19 22:33:20
    Temat: Re: MBank to jednak palanty
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    pon, 19 kwi 2004 o 16:12 GMT Navi napisał(a):

> [...]
    > OPADAJĄ.
    >
    > Wychodzi, że to jest taki bank dla ludzi co nie mają pieniędzy. Dziwne.

    Wszystkie informacje których potrzebujesz
    m.in. na temat limitów na karcie
    są na stronach mBanku dostępne, więc
    mogłeś się z nimi zapoznać ZANIM załóżyłeś tam konto, ale po co
    po prostu ma być tak jak TY chcesz i basta.

    Do korzystania z mBanku trzeba po prostu dorosnąć.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    Koszulki z jajem ;-) Hit SEZONU! Razem ponad 80 oryginalnych wzorów!
    zobacz http://alchemy.com.pl/koszulki/

  • 3. Data: 2004-04-19 23:33:02
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    jestes pewien, ze udalo Ci sie to przez dlugi czas? :P :)

    > Do korzystania z mBanku trzeba po prostu dorosnąć.

    do korzystania z bankowosci w ogole trzeba dorosnac :P nie tylko do mbanku :)
    trzeba czytac, czytac i jeszcze raz czytac, co jest napisane w warunkach
    wydawania i uzytkowania kart.

    kiedy np. ja chce wyplacic wieksza sumke, powiedzmy 20k to ide do kasy
    innego, tradycyjnego banku i wyplacam i place za to 5pln jak za jedna
    wyplate z obcego bankomatu. limit sam sobie ustalam.

    pozdr.
    marcin

  • 4. Data: 2004-04-20 04:03:19
    Od: "MONTWA" <m...@h...com>

    > wkurzony klient

    Jeśli mbank to palanty, to jak nazwać klienta, który nie zna limitu swojej
    karty??????????

    Monti

  • 5. Data: 2004-04-20 04:03:38
    Od: "sebgab" <s...@p...onet.pl>

    > wkurzony klient

    Rozumiem twoje zdenerwowanie, bo ja też kiedyś chciałem wyplacić większą
    sumkę z mBanku i musiałem się nieźle nagłowić jak to zrobić - ale
    wiedzialem, że limit na karcie jest i moim zdaniem jest to dobra sprawa. To
    dodatkowe zabezbieczenie naszych oszczędności - no bo wyobraź sobie, że ktoś
    kradnie ci kartę i chce wybrać całą kase - pomyśl jak to mogłoby się
    skończyć gdybyś nie miał limitu wypłat.

    pozdrawiam

    sebgab

  • 6. Data: 2004-04-20 04:08:47
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    bd <b...@o...pl> wrote:

    > kiedy np. ja chce wyplacic wieksza sumke, powiedzmy 20k to ide do kasy
    > innego, tradycyjnego banku i wyplacam i place za to 5pln jak za jedna
    > wyplate z obcego bankomatu. limit sam sobie ustalam.

    No i? Jaki to ma związek z mBankiem?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-04-20 07:17:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    MarcinP <b...@p...onet.pl> wrote:

    > kiedy mialem konto w PKO BP (jeszcze poltora roku temu) to gorna granica
    > niezapowiedzianej wyplaty gotowkowej, to bylo 15k.

    Albo nie czytasz co ja piszę albo nie rozumiesz.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2004-04-20 08:01:49
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > No i? Jaki to ma związek z mBankiem?

    taki, ze wlasnie karta mbanku tak robie. a limit w inecie sobie ustalam
    samodzielnie i wedle potrzeb. az tak trudno to zrozumiec?

    pozdr.
    marcin

  • 9. Data: 2004-04-20 08:11:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    bd <b...@o...pl> wrote:

    > taki, ze wlasnie karta mbanku tak robie. a limit w inecie sobie ustalam
    > samodzielnie i wedle potrzeb. az tak trudno to zrozumiec?

    Znaczy co? Kartą mBanku wypłacasz pieniądze w kasie 'innego tradycyjnego
    banku'?
    Toć to jakaś nowa funkcjonalność. Możesz coś więcej o tym napisać?

    Mówisz, że o mBanku piszesz?

  • 10. Data: 2004-04-20 08:22:40
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Znaczy co? Kartą mBanku wypłacasz pieniądze w kasie 'innego tradycyjnego
    > banku'?
    > Toć to jakaś nowa funkcjonalność. Możesz coś więcej o tym napisać?
    >
    > Mówisz, że o mBanku piszesz?

    a o wypłacie w POSie dowolnego banku dotąd nie słyszałeś?
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=999
    05&t=99746&v=t