  • Data: 2004-10-18 13:18:26
    Temat: Re: MBank - jedyny darmowy bank ?
    Od: "Anubis" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XxX" <b...@a...email> napisał w wiadomości >

    Dziękuje, po prostu ja nie chce odprowadzać na konto przelewów bo się
    zawiodłem na CityBanku kiedy pieniądze z pracy nie jednokrotnie płynęły mi
    7dni !!!
    Nie chce tez płacić za konto dla tego wybrałem MBank jednak pieniądze droga
    pocztowa idą długo a ja chce używać tego konta do transakcji internetowych -
    ebay.de i allegro (wykupie wirtualna kartę).
    Moje obecne dochody tez nie są duże i z tego co się zorientowałem musiał bym
    je dłużej trzymać na koncie aby te saldo minimalne utrzymać a wiedz jest to
    bez sensu szczególnie ze pod koniec miesiąca dla mniej zamożnych pieniążki
    są szybko potrzebne :)