eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › M.Macieżyński testuje Keep It Simple
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 21. Data: 2009-09-22 08:09:01
    Temat: Re: M.Macieżyński testuje Keep It Simple
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "jk" napisał:

    > > żebyś ty jeszcze coś poprawnie umiał napisać...
    > Zauważyłam, że lista jest co raz bardziej pełna trolli co sklecić dwu
    > zadań po Polsku nie potrafią

    Zauważyła ta, co nie umie napisać "coraz", "po polsku", "zdań" oraz użyć
    znaku przestankowego na końcu zdania.

    --
    Pozdrawiam - Aicha


  • 22. Data: 2009-09-22 13:23:47
    Temat: Re: M.Macieżyński testuje Keep It Simple
    Od: mk <m...@g...com>

    On 21 Wrz, 09:28, "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> wrote:

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Keep-it-simple-czyli
    -karta-od-Open-Fi...

    Czy komuś z Was udało się zamówić kartę on-line? U mnie nie wyświetla
    się 2 strona wniosku :(
    Pzdr


  • 23. Data: 2009-09-22 14:31:30
    Temat: Re: M.Macieżyński testuje Keep It Simple
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-09-22 15:23, mk wrote:

    > Czy komuś z Was udało się zamówić kartę on-line? U mnie nie wyświetla
    > się 2 strona wniosku :(

    U mnie to samo, dlatego wpełniłem formularz kontaktu i mają zadzwonić.


  • 24. Data: 2009-09-22 16:35:58
    Temat: Re: M.Macieżyński testuje Keep It Simple
    Od: mk <m...@g...com>

    On 22 Wrz, 15:31, Peet <w...@a...com> wrote:

    > U mnie to samo, dlatego wpełniłem formularz kontaktu i mają zadzwonić.

    Zrobiłem to samo :)


  • 25. Data: 2009-09-22 17:07:50
    Temat: Re: M.Macieżyński testuje Keep It Simple
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Wrz, 12:35, mk <m...@g...com> wrote:
    > On 22 Wrz, 15:31, Peet <w...@a...com> wrote:
    >
    > > U mnie to samo, dlatego wpełniłem formularz kontaktu i mają zadzwonić.
    >
    > Zrobiłem to samo :)

    Tam na tej stronie jest: "juz wkrotce!" w lewym dolnym rogu...
    A po kliknieciu "wiecej" jest: "wersja beta".

    Na waszym miejscu nie nastawialbym sie za bardzo na szybki kontakt
    zwrotny. :)


  • 26. Data: 2009-09-22 17:47:27
    Temat: Re: M.Macieżyński testuje Keep It Simple
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    bradley.st pisze:
    > On 21 Wrz, 16:01, "Ianus" <U...@o...pl> wrote:
    >> Jak ma być po polsku to raczej DWÓCH a nie DWU.
    >
    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=7549
    >
    Dzięki. :)


  • 27. Data: 2009-09-22 20:12:39
    Temat: Re: M.Macieżyński testuje Keep It Simple
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-09-22 15:23, mk wrote:
    > On 21 Wrz, 09:28, "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> wrote:
    >
    >> http://www.bankier.pl/wiadomosc/Keep-it-simple-czyli
    -karta-od-Open-Fi...
    >
    > Czy komuś z Was udało się zamówić kartę on-line? U mnie nie wyświetla
    > się 2 strona wniosku :(
    > Pzdr

    A to trzeba wniosek ? ;-)

    U mnie jak facet zadzwonił w piątek z propozycją, a nie chciałem
    decydować bez zastanowienia, bo limit był za wysoki jak na moje
    przyzwyczajenia, to umówiłem się na poniedziałek i dwa razy dzwonił,
    żebym tylko zaakceptował.
    W następny poniedziałek rano przyszedł pin a po południu kurier
    zadzwonił. W międzyczasie (zanim dojechał) zorientowałem się, że w
    umowie jest paragraf z wymaganiem podpisu współmałżonka - co zaraz
    oprotestowałem telefonicznie, pamiętając co pisali "uczeni w piśmie"
    na grupie... Co prawda dowiedziałem się, że to wewnętrzna procedura,
    że dla limitu powyżej 10kpln trzeba taki podpis, ale żony nie było,
    więc kurierowi wykreśliłem ten paragraf.
    We wtorek ten sam gość zatelefonował, żeby aktywować kartę i na
    dictum o wykreśleniu (bo umowy jeszcze nie miał) sprawdzał cosik a
    potem objaśnił, że ode mnie - ze względu na kwotę lokat - nie
    wymagają :-))), i że umowa z wykreślonym paragrafem jest ok. Nie
    aktywował, bo nie pamiętałem, że wziąłem od kuriera blister z kartą
    :-), ale następnego dnia rano znalazłem kartę, więc od środy mam
    aktywną kartę. Zatem cała procedura nie trwała nawet 2 tygodni,
    łącznie z opóźnieniami z mojej winy (bez nich byłby to tydzień).

    I żeby nikt nie narzekał na obsługę w Noble: ponieważ usiłowałem
    zapłacić w sobotę na Neste nie pamiętając dokładnie pinu, w
    poniedziałek z samego rana zadzwoniła pani z Noble (z numeru
    identyfikującego się i podobno stałego) i wyjaśniła, że te dwie moje
    nieudane próby zapłaty to naprawdę nie ich wina tylko błędnego pinu...
    Daj na Boże obsługę na takim poziomie choćby w Citi, bo inne banki
    nie mają na to szans przez najbliższe 10 lat...

    witrak()


  • 28. Data: 2009-09-22 20:39:56
    Temat: Re: M.Macieżyński testuje Keep It Simple
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "witrak()" news:h9bb7n$oet$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > I żeby nikt nie narzekał na obsługę w Noble...

    Jak mnie pamięć nie myli to chyba na obsługę klienta w ich wykonaniu tj.
    Noble/OF na grupie nie było skarg. Co innego Getin - ten od ww. podmiotów
    może się baaaardzo wiele nauczyć.

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1