  • Data: 2003-05-29 12:34:29
    Temat: Re: Lukas zmienia oprocentowanie
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Nie jest dobrze! Oto minusy Lukasa z ostatnich miesięcy:

    1. Podniesienie minimalnej kwoty do założenia lokaty - z 200 do 1 tys.
    2. Wzost niektórych opłat (potwierdzenie przelewu)
    3. Zmiana bezpłatnej infolinii do operacji z 0800 na 0801
    4. Rezygnacja z karty identyfikacyjnej

    Co będzie dalej? Opłat za prowadzenie e-kont się nie spodziewam, ale mogą
    wprowadzić opłaty za przelewy (nawet symboliczne 50 gr), większą opłatę za
    odnowioną kartę VE i inne niespodzianki.

    Gdzie ja teraz mam wpłacać do mBanku bez prowizji? Jeszcze PZ w Inteligo-VW mi
    nie działa ... Może Raiffeisen?