  • 1. Data: 2010-02-13 16:04:10
    Temat: Re: Lukas sięgnie do kieszeni klientów
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > Nic nie ucierpi. Logujesz sie do konta, wchodzisz w informacje o koncie,
    > klikasz : zmień...

    Dzięki wiatrak za info :) W szczególności to o możliwości zmiany kont
    zdalnie, bez potrzeby meldunku w placówce.

    Wstyd mi się przyznać - będąc klientem niemal od początku ich działalności,
    nie przyszło mi do głowy by sprawdzać menu. Ot, konto od jakiegoś czasu
    wykorzystuję w minimalnym zakresie, tak by samo nie 'zginęło', i nie sprawiało
    zbędnych wydatków.