  • Data: 2007-05-09 13:04:04
    Temat: Re: Lukas e-Konto
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    BM wrote:

    > Owszem, była pobierana. W 2006 roku przynajmniej 3 razy skasowali mnie
    > za ten luksus.
    >
    > Pozdrawiam
    > BM
    Od 21 kwietnia zmienila sie ustawa o ochr konsumentow - za stosowanie
    w umowach klauzul wpisanych na liste klauzul zakazanych UOKiK bez
    dochodzenia moze z marszu nalozyc na Lukasa kare w wysokosci zdaje sie
    do 5% wartosci przychodow z roku poprzedzajacego. Proponuje pokazac im
    to - http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/niedo
    zwolone_klauzule/rejestr_klauzul_niedozwolonych/
    - np. pozycja 1021 czy 1080, jesli beda wyskakiwac z pomyslami oplaty
    za wyplate gotowki z wlasnego rachunku...