  • 11. Data: 2004-06-29 16:14:46
    Temat: Re: [Lukas] Nowa wersja e-Banku
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Oj, to coś słabo patrzyłeś>

    Nie wyklucza się, na razie zauważylem, że w historii nie ma dzisiejszych
    przelewow, uwzględnionych w stanie konta. Mnie się takie nowości raczej nie
    spodobają. Ale oczywiście zaraz owe wodotryski oglądnę sobie
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2004-06-29 16:19:39
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >LOL... Przy edycji danych wydziera się system:
    >
    >Wystąpiły następujące błędy w polach:
    >
    >(1) Dzień wysyłki wyciągu powinien być od 1 do 27 lub KM oznaczające
    >koniec miesiąca
    >

    >Co ciekawe, takiego pola wogóle tam nie ma. :)

    Ta nowość też mi się nie spodobała :-(

  • 13. Data: 2004-06-29 16:25:19
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Witold Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl> napisał w
    wiadomości news:cbs2t9$sih$1@kastor.ds.pg.gda.pl...
> [...]
    > koniec miesiąca
    >

    > Co ciekawe, takiego pola wogóle tam nie ma. :)

    Coś nieźle popitolili :))

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-06-29 21:31:48
    Od: "Jaca" <jaca_ch@NO_SPAMgazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <...@...-> napisał w wiadomości
    | Nowa wersja e-Banku zawiera kilka istotnych zmian poprawiających
    | funkcjonalność i szybkość działania serwisu. Oto najważniejsze nowości:

    Czy tylko u mnie brakuje operacji w historii rachunku? Saldo jest OK.
    Poza tym ładnie rozwiązali przelewy do ZUS - zaznacza się "ptaszkiem" jakie
    składki chce się płacić i wszystko idzie za jednym razem.

    --
    Jaca

  • 15. Data: 2004-06-29 21:44:10
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Czy tylko u mnie brakuje operacji w historii rachunku?

    Nie, nie tylko...

  • 16. Data: 2004-06-29 21:54:54
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Jaca:

    > Czy tylko u mnie brakuje operacji w historii rachunku? Saldo jest OK.

    dokładnie. brakuje.
    saldo jest ok jeśli patrzeć na "stan konta", jednak w "historia" brakuje
    pozycji wypłat z bankomatów, i stan konta w historii jest nieprawdziwy -
    nie uwzględnia tych wypłat.

    pozdrawiam
    zbyszko janke