  • Data: 2011-03-29 09:56:10
    Temat: Re: Lukas Bank. Antyreklama.
    Od: Jooseff <***@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-03-2011 o 01:48:34 Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > Pijesz więcej ode mnie ;)
    >
    > co robiłem przelew do różnych banków - zlecony po 11 - nigdy nie dotarł
    > tego samego dnia do odbiorcy. (BGŻ).

    W poprzedni piątek robiłem przelew z BGŻ o 11.50. W mBanku pojawił się po
    południu - sprawdzałem jakoś tak koło 19.
    I niestety niczego w piątek nie piłem :)
    Podchodzę do BGŻ jak do jeża ale 50 zł/mc a raczej 45 netto osładza mi
    trudy pojęcia ichniego supersystemu, który jest zrobiony przez osoby o IQ
    mojego kota.

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff