  • 1. Data: 2002-04-24 11:30:28
    Temat: Lucas i chamstwo
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    Jestem posiadaczką konta e-pro w Lucasie
    i niestety przeraża mnie niekompetencja i brak kultury
    pracowników tego banku.
    Odwiedzam regularnie 2 placówki w Kielcach
    - wpłacam pieniądze na konto (własne) i najczęściej
    pracownicy grają w jakąś odmianę gry sieciowej,
    od której z niezadowoleniem się odrywają.
    O możliwości uzyskania informacji nie wspomnę
    - nie wiedzą nawet, gdzie są ich bankomaty (tzn. bezprowizyjne
    bo nie mają własnych korzystają chyba z usług Banku Zach.).
    Klienta traktują dosyć nieuprzejmie i to wszyscy z jakimi miałam styczność
    (chodzę w różnych porach).

    R.

  • 2. Data: 2002-04-24 11:41:15
    Temat: Re: Lucas i chamstwo
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RZ" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Odwiedzam regularnie 2 placówki w Kielcach
    > - wpłacam pieniądze na konto (własne) i najczęściej
    > pracownicy grają w jakąś odmianę gry sieciowej,
    > od której z niezadowoleniem się odrywają.

    he he he - ja tez pisalem o 2 placowkachw Kielcach ;-) no to juz wiadomo
    czemu brudny sprzet maja ;-D

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-04-24 11:42:31
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik RZ <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aa64op$bt4$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > bo nie mają własnych korzystają chyba z usług Banku Zach.).
    > Klienta traktują dosyć nieuprzejmie i to wszyscy z jakimi miałam styczność

    Poskarżyć się wyżej. W Warszawie bywam przy metrze - tam zawsze
    jest trochę ruchu, pracownicy nie mają czasu na rozrywkę. Listę
    bezprowizyjnych bankomatów podają prawie od ręki - stosik karteczek
    w szafce 8-)
    Ostatnio zdarzyło mi się być na Bemowie - mały ruch, pracownicy
    trochę rozleniwieni, ale obsługa bez zastrzeżeń.
    Najwyraźniej "specyfika" tych oddziałów...

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 4. Data: 2002-04-24 11:49:20
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > he he he - ja tez pisalem o 2 placowkachw Kielcach ;-) no to juz wiadomo
    > czemu brudny sprzet maja ;-D

    To prawda, że mają brudny sprzęt, a niektórzy pracownicy nawet
    zabłocone buty!
    Ale to już inna historia....
    Ale niemożność uzyskania podstawowych informacji to już lekka przesada.

    R.

  • 5. Data: 2002-04-24 11:51:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > To prawda, że mają brudny sprzęt, a niektórzy pracownicy nawet
    > zabłocone buty!
    > Ale to już inna historia....
    > Ale niemożność uzyskania podstawowych informacji to już lekka przesada.

    przydala by im sie niezapowiedziana inspekcja ;-P
    Oba oddzialy na Sienkiewicza - w trzecim nie wiem jak jest - ale na wszelki
    wypadek tez warto go skontrolowac ;-D

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-04-24 11:54:46
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

> [...]
    > jest trochę ruchu, pracownicy nie mają czasu na rozrywkę. Listę
    > bezprowizyjnych bankomatów podają prawie od ręki - stosik karteczek

    Nie mam czasu się skarżyć - zmieniam bank.
    Jeżeli stan mojego konta wynosi ileś tam zł
    to powinnam mieć dostęp do tych pieniędzy,
    a tu już dwa razy komunikat: "środki niedostępne"
    Przed próbą podjęcia pieniędzy zawsze sprawdzam
    stan swojego konta przez internet, a potem przy bankomacie
    się dziwię....
    Mam konto w Mbanku, PEKAO, BGŻ i tam nie widzę
    tak elementarnych zaniedbań.
    Na grupie poruszyłam ten temat tylko w celu
    ostrzeżenia amatorów kont internetowych w Lucasie.

    R.

  • 7. Data: 2002-04-24 11:55:45
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Nie mam czasu się skarżyć - zmieniam bank.

    Polecam Citka - w Kielcach fajna obsluga, BGZ - kolejki maja niezle i czesto
    bankomat nieczynny

    > Mam konto w Mbanku, PEKAO, BGŻ i tam nie widzę
    > tak elementarnych zaniedbań.
    > Na grupie poruszyłam ten temat tylko w celu
    > ostrzeżenia amatorów kont internetowych w Lucasie.

    wlasnie wczoraj sie z nimi (BTW Lukas nie Lucas) roztsalem ;-) a taki fajny
    byl Bank Swietokrzyski ;-D

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-04-24 12:05:49
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > Polecam Citka - w Kielcach fajna obsluga, BGZ - kolejki maja niezle i czesto
    > bankomat nieczynny

    To fakt, ale mają drugi na Paderewskiego i jeszcze jeden gdzieś na Hipotecznej.
    Ale kasę można podjąć na sali, wkłada się kartę do jakiegoś urządzonka, wklepuje
    PIN i bierzemy kasę.
    O City myślałam, ale te parasole na wystawie mnie odstraszyły....

    R.

  • 9. Data: 2002-04-24 14:09:02
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Na grupie poruszyłam ten temat tylko w celu
    > ostrzeżenia amatorów kont internetowych w Lucasie.

    Mam e-konto pro od 8 msc i jestem bardzo zadwolony, zarowno z konta jak i
    obslugi w oddziale.
    To sa twoje indywidualne spostrzezenia i mysle ze na ich podstawie trudno
    wysnuc jakiekolwiek ostrzezenie.

  • 10. Data: 2002-04-24 14:21:16
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

> [...]
    > obslugi w oddziale.
    > To sa twoje indywidualne spostrzezenia i mysle ze na ich podstawie trudno

    Ja robię masę przelewów i widzę jak to ślamazarnie chodzi.
    Poza tym jest parę interesujących rzeczy.
    Ale token mógłby mieć PIN.

    R.