  • Data: 2012-11-21 19:40:32
    Temat: Re: Lokaty
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-21 18:51, d...@i...eu pisze:
> [...]
    polisę. Urzędy skarbowe już zacierają ręce i szykują się do kontroli, oczywiście pod
    koniec 2017 roku.

    > gdy wspomniałem panu dzwoniacemu z idei o niejasnej sytuacji z podatkiem, zaczął
    zarzekać się ze sprawa jest 100% jasna na dzień dzisiejszy, a prawo nie moze działać
    wstecz

    Panu, skoro już dzwoni, należy zapodać tekst "proszę o wykluczenie tego
    numeru telefonu z możliwości składania ofert drogą telefoniczną" i
    upewnić się, że się nagrało. Warto jeszcze poprosić, aby pan podał datę
    i godzinę i powtórzył swoje nazwisko.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.