  • 1. Data: 2002-09-15 18:46:02
    Temat: Logowanie do mBanku - "Nie można wyświetlić strony"
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    Czy u Was to samo ?

  • 2. Data: 2002-09-15 18:48:08
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Sławek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:am2kfp$cod$1@news.tpi.pl...
    > Czy u Was to samo ?

    Nie, u nas normalnie.

    --
    JaKi, Kielce, Polska

  • 3. Data: 2002-09-15 18:54:28
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    Bydgoszcz - wszystko OK
    Jacek

  • 4. Data: 2002-09-15 18:55:29
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:am2kfp$cod$1@news.tpi.pl...
    > Czy u Was to samo ?

    Problem pojawił się po zainstalowaniu poprawki MS nr Q328145 dla Win98
    (328145POL8.EXE) - podobno zatyka, opisywaną ostatnio dziure w SSL - ale
    chyba na amen :-(

    Sławek

  • 5. Data: 2002-09-15 19:06:02
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    > Problem pojawił się po zainstalowaniu poprawki MS nr Q328145 dla Win98
    > (328145POL8.EXE) - podobno zatyka, opisywaną ostatnio dziure w SSL - ale
    > chyba na amen :-(

    Już OK, zresetowałem maszynę i działa.

    Instalator poprawki powiniem mnie poinformować,
    że należy uruchomić system ponownie ( ja tylko wyłączyłem IE ),
    ale w końcu to tylko M$.

    Dzięki za odzew.
    Sławek

  • 6. Data: 2002-09-15 20:43:30
    Od: "Sslaus" <s...@N...o2.pl>

    a u mnie sie nie loguje.... bialy ekran i napisane "gotowe"...

    --
    Pzdr
    Sslaus

  • 7. Data: 2002-09-15 20:46:47
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Problem pojawił się po zainstalowaniu poprawki MS nr Q328145 dla Win98
    > (328145POL8.EXE) - podobno zatyka, opisywaną ostatnio dziure w SSL - ale
    > chyba na amen :-(

    BTW: Czy ktos moglby podac link do tej poprawki dla IE 6.0 dla WIN XP PL ?
    Link ze strony mBanku prowadzi do kilkuscreenowego tekstu.
    Ostatnio duzo o tym pisza, choc mnie to nie rusza, bo sa hasla jednorazowe :))

    GreG

  • 8. Data: 2002-09-15 20:48:33
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Nie