  • 1. Data: 2003-06-17 16:13:47
    Temat: Litwa
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    SNORAS BANK - Bankomat w Druskieninkai - 14-06-2003 - 100 LTL - 129,48
    PLZ + 3,50 PLZ prowizji - VE Millennium.
    Hansa Bankas - Bankomat w Druskieninkai - 14-06-2003 - 100 LTL - 134,64
    PLZ + 10 PLZ prowizji - VE ePKO

    Tak przy okazji jak byłem w Hansa Banku to zapytałem czy jako obywatel
    innego państwa mogę założyć u nich konto i odpowiedziano że tak. Ponadto
    prowadzenie konta i debetówka za darmo.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 2. Data: 2003-06-17 19:51:07
    Temat: Re: Litwa
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > Tak przy okazji jak byłem w Hansa Banku to zapytałem czy jako
    obywatel
    > innego państwa mogę założyć u nich konto i odpowiedziano że tak.
    > Ponadto prowadzenie konta i debetówka za darmo.

    yyy - tak sie glupio zapytam. Otworzyles? :)

  • 3. Data: 2003-06-18 07:20:35
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > obywatel
    >
    > yyy - tak sie glupio zapytam. Otworzyles? :)

    Po co, jak na Litwie bywam ze dwa, trzy razy w roku.

  • 4. Data: 2003-06-18 07:53:22
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> napisał(a):

> [...]
    > PLZ + 3,50 PLZ prowizji - VE Millennium.
    > Hansa Bankas - Bankomat w Druskieninkai - 14-06-2003 - 100 LTL - 134,64

    a kredyt banku nie testowales ? :-)

    > Tak przy okazji jak byłem w Hansa Banku to zapytałem czy jako obywatel
    > innego państwa mogę założyć u nich konto i odpowiedziano że tak. Ponadto
    > prowadzenie konta i debetówka za darmo.

    ja bylbym raczej ciekaw czy jako klient KB w Polsce moge cos z tego miec w KB
    na Litwie.

    z twoich danych wynika ze przeliczyli ci 1USD=2,92LTL i 2,808LTL. Ja 5.06
    sprzedalem USD w banku w Wilnie za 2,938LTL (plus prowizja 1LTL, ale byl to
    najlepszy kurs w okolicy) co przy uwzglednieniu zmian kursowych USD (12 byl o
    1,06% nizszy) daje kurs 2,897 12.06. Czyli sprawdza sie teza ze na wschodzie
    nie jest tak zle z przelicznikami jak na zachodzie i tam jednak nie warto
    wozic gotowki.

    D.

  • 5. Data: 2003-06-18 08:02:38
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > a kredyt banku nie testowales ? :-)

    W Druskieninkai chyba KB nie ma. W Kaunas nie chciało mi się szukać

    Ponadto

    > ja bylbym raczej ciekaw czy jako klient KB w Polsce moge cos z tego
    miec w KB
    > na Litwie.

    Menu w bankomacie po polsku

> [...]
    wschodzie
    > nie jest tak zle z przelicznikami jak na zachodzie i tam jednak nie

    W Wilnie najlepiej wychodzi w kantorze przy dworcu, jak się stoi przodem
    do kolejowego to po prawej stronie na rogu ulicy (między kolejowym a
    autobusowym)