  • 71. Data: 2015-10-31 17:32:55
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
    > Zdradź jakież to grożne skutki może spowodować zagubienie telefonu?

    Niezapłacenie zusu w terminie. Szczególnie jak się to robi w ostatniej
    chwili.
    :)

  • 72. Data: 2015-10-31 17:48:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 31 października 2015 17:32:57 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > Niezapłacenie zusu w terminie. Szczególnie jak się to robi w ostatniej
    > chwili.
    Akurat ZUS i US można mieć w zaufanych przelewach i nie ma wtedy konieczności
    odbierania sms.

  • 73. Data: 2015-10-31 18:09:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    > Akurat ZUS i US można mieć w zaufanych przelewach i nie ma wtedy konieczności
    odbierania sms.

    zalezy od banku.

  • 74. Data: 2015-10-31 19:26:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 31 października 2015 18:09:15 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > zalezy od banku.
    A to ok;)

  • 75. Data: 2015-11-02 00:29:09
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 30 Oct 2015 08:44:29 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A co ma tel do odcięcia od konta? Będąc na wycieczce za granicą
    > przelewow nie robię- a do ich autoryzacji służy telefon. Do płatności
    > kartą czy wypłat z bankomatow telefon mi nie potrzebny.

    Bo widocznie niewiele jeździsz za granicę.
    Bo mnie wielokrotnie się zdarzało, że musiałem wykonać przelew będąc za
    granica. Najbardziej typowy przykład: doładowanie on-line zakupionej na
    miejscu karty prepaid umożliwiającej dostęp do internetu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 76. Data: 2015-11-02 00:30:55
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 30 Oct 2015 20:03:13 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > "J.F." 56338c4a$0$653$6...@n...neostrada.pl

    > Można część odbiorców obdarzyć zaufaniem.

    Czy nigdy nie wykonujesz przelewów do odbiorców innych niż "zaufani"?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 77. Data: 2015-11-02 09:51:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 listopada 2015 00:29:20 UTC+1 użytkownik Chris94 napisał:
    > Bo widocznie niewiele je(R)dzisz za granicý.
    To fakt, ale te 3-4 razy do roku wyjeżdzam.
    > Bo mnie wielokrotnie siý zdarzało, że musiałem wykonaĺ przelew býd˘c za
    > granica. Najbardziej typowy przykład: doładowanie on-line zakupionej na
    > miejscu karty prepaid umożliwiaj˘cej dostýp do internetu.

    A nie można tego zrobić kartą? Konieczny przelew?

  • 78. Data: 2015-11-02 17:56:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 5636a0b7$0$653$6...@n...neostrada.pl

    JF> Ja sie boje utraty telefonu gdzies za
    JF> granica i odciecie od konta do konca wyjazdu.

    E> Można część odbiorców obdarzyć zaufaniem.

    > Czy nigdy nie wykonujesz przelewów do odbiorców innych niż "zaufani"?

    To nie musi być zerowa część i nie musi być całość.

    Trzeba złożenia trzech (; niekorzystnych ;) czynników:

    -- wyjazd zagraniczny
    -- utrata telefonu
    -- potrzeba lania do niezaufanego

    Lękaj się tego, co bardzo prawdopodobne. ;)
    I strzeż swego telefonu. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 79. Data: 2015-11-02 19:12:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "Chris94" 5636a0b7$0$653$6...@n...neostrada.pl
    >To nie musi być zerowa część i nie musi być całość.
    >Trzeba złożenia trzech (; niekorzystnych ;) czynników:
    >-- wyjazd zagraniczny

    Zdarza sie, niektorym nawet czesto

    > -- utrata telefonu

    Tez sie zdarza. Moze nie tak czesto, ale zdarza.

    > -- potrzeba lania do niezaufanego

    I wlasnie za ta zagranica moze nastapic problem wymagajacy takiej
    potrzeby.
    Chocby za hotel zaplacic, skoro razem z telefonem i karte ukradli :-)

    >Lękaj się tego, co bardzo prawdopodobne. ;)
    >I strzeż swego telefonu. :)

    Nie da sie. Wrazliwe bydle - i zlodzieje, i upadki i zalania, i
    bateria sie moze rozladowac ... dobrze, ze teraz ladowarki w jednym
    systemie ... prawie :-)

    J.

  • 80. Data: 2015-11-02 21:56:01
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Mon, 2 Nov 2015 00:51:51 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > To fakt, ale te 3-4 razy do roku wyjeżdzam.
    >>
    > A nie można tego zrobić kartą? Konieczny przelew?

    Nie wszyscy kontrahenci przyjmują płatności kartą.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof