  • 111. Data: 2015-11-05 02:38:53
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5639f691$0$663$6...@n...neostrada.pl

    > Ano wie, ale czy zaufa, jesli terminal odrzuca karte ...

    Sklep ufa, choć klienta widzi przez chwilę i nie
    zagląda w dokumenty tegoż klienta, zaś hotel nie ufa...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 112. Data: 2015-11-05 09:35:18
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:n1eaqg$9u0$1@node1.news.atman.pl...

    > Operator żądałby numeru telefonu i uzgodnionego hasła
    > numerycznego stukanego w klawiaturę telefonu...

    Uzgodnionego 10 lat temu.....
    P.G.

  • 113. Data: 2015-11-05 12:26:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 5639f691$0$663$6...@n...neostrada.pl

    >Sklep ufa, choć klienta widzi przez chwilę i nie
    >zagląda w dokumenty tegoż klienta, zaś hotel nie ufa...

    Sklep nie ufa. Jak sie transakcja nie autoryzuje, to nie ufa.
    Moze w USA inaczej to wyglada, bo tam tradycyjnie ufal, z czasow gdy
    wszystko bylo off-line.

    Roznica taka, ze ze sklepu w razie czego wyjdziesz bez towaru, a hotel
    juz skonsumowales :-)

  • 114. Data: 2015-11-05 12:30:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "witek" n12sfl$r3h$...@d...me
    > zalezy od banku.

    >Można założyć wiele kont [pobrać wisienki] i zdewersyfikować -- część
    >autoryzacji via SMS, część na zdrapkę, trochę z tokenami...

    Mozna ... tylko ze wszystkie przechodza na sms.
    Mogliby w jednym zostawic obie mozliwosci - SMS albo zdrapka, ale nie,
    tak sie nie da.

    >Można tez przelać z cudzego konta. :)

    Do Zusu i Usu ? Niebezpieczne.
    Bo co to - pozyczka, darowizna ?

    A poza tym... zaraz - w zus i us nie ma wydzielonego konta dla
    klienta, bardzo istotne sa dane platnika-przelewajacego, to jak je
    zmienisz ?

    J.

  • 115. Data: 2015-11-05 15:43:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" n1f4c6$nt9$1$P...@n...chmurka.net

    > Uzgodnionego 10 lat temu.....

    To problem operatora, nie Twój. Musi gdzieś/jakoś gromadzić te hasła... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 116. Data: 2015-11-05 16:12:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 5 Nov 2015 12:30:36 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A poza tym... zaraz - w zus i us nie ma wydzielonego konta dla
    >klienta, bardzo istotne sa dane platnika-przelewajacego, to jak je
    >zmienisz ?
    W ZUS i US chyba bardziej istotne są pola, w których wpisujesz dane
    płatnika (NIP/REGON) niz to kto jest nadawcą przelewu.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 117. Data: 2015-11-05 16:46:22
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:n1fq6a$s8l$1@node2.news.atman.pl...

    > "Piotr Gałka" n1f4c6$nt9$1$P...@n...chmurka.net

    > To problem operatora, nie Twój. Musi gdzieś/jakoś gromadzić te hasła... ;)

    Że ja na to nie wpadłem, że to nie mój problem!
    Aż mi wstyd :(
    P.G.

  • 118. Data: 2015-11-05 23:53:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 563b3de1$0$659$6...@n...neostrada.pl

    > Mozna ... tylko ze wszystkie przechodza na sms.
    > Mogliby w jednym zostawic obie mozliwosci - SMS albo zdrapka, ale nie, tak sie nie
    da.

    Jak zwykle mącisz! Ale (jak niezwykle) mącisz zbyt mocno.

    > Do Zusu i Usu ? Niebezpieczne.
    > Bo co to - pozyczka, darowizna ?

    Do US podatek; do ZUS haracz. :)

    Większość z nas nie ma osobowości prawnej.
    Gdzieś nawet jest kasa -- można wpłacać surowcowo.

    Ty byś najchętniej pozamykał w więzieniach tych, którzy zapłacą
    podatek nie z firmowego ale z osobistego. Symetrycznie -- ozłociłbyś
    tych, którzy wyłudzą VAT.

    Tuskowa sprawiedliwość! Skrupulatność, drobiazgowość -- zamordyzm.
    Poczytaj, jak Kulczyk, Tusk, Buzek, Achmetow, Merkel i inni budowali
    świat ,,sprawiedliwości dziejowej''...

    Zrujnowane domy (tu ludzie krzyczą, bo frank skoczył -- tam mają
    zrównane z ziemią domy), tysiące zabitych, jeszcze więcej okaleczonych,
    zmarnowane życie... A wszystko po to, aby Kulczyk czy Tusk bądź Buzek
    zarobili na ,,godziwe życie'', nakazując ludziom pracować po grób,
    wprowadzając terror...

    > A poza tym... zaraz - w zus i us nie ma wydzielonego konta dla klienta, bardzo
    istotne sa dane platnika-przelewajacego, to jak je
    > zmienisz ?

    A poza tym ja wysyłam, Ty zaś teoretyzujesz.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 119. Data: 2015-11-06 00:02:36
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Thu, 5 Nov 2015 01:45:25 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Kris" c...@g...co

    >: Utrata telefonu blokuje możliwość używania/płacenia kartą?
    >
    > Bardzo skutecznie, o ile razem z telefonem stracisz karty. ;)

    Wcale nie koniecznie. Tak jak już pisałem, czasami jest potrzeba
    podniesienia limitów transakcyjnych na karcie i wtedy bez telefonu jest
    to raczej trudne do wykonania.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 120. Data: 2015-11-06 00:04:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" v...@4...com

    > W ZUS i US chyba bardziej istotne są pola, w których wpisujesz dane
    > płatnika (NIP/REGON) niz to kto jest nadawcą przelewu.

    Gdyby Tusk porządził dłużej -- poszedłbyś siedzieć, gdybyś przelał
    z RORu zamiast z firmowego... :) Także za bezprawne parkowanie pod
    blokiem, w którym mieszkasz...

    JKaczyński musiał tłumaczyć się z prywatnej pożyczki...

    -=-

    ,,Profesjonalnie'' nazywa się to atomizacją społeczeństwa.
    Każdy każdego boi się, siedzi cicho, o nic nie pyta, każdego
    w ,,razie czego'' kąsa, nazywając baranem i głupcem...

    Zarabiają na tym ludzie z ,,dziecięcymi'' twarzami -- jak Achmetow. :)
    Wiem, co na miejscu separatystów bym uczynił z Rinatem. :)
    I wiem, że IS kazałby mi zapłacić tantiemy. ;)

    BTW -- niegdyś dziecięca twarz nie jest już tak beztroska...

    http://www.eastbook.eu/wp-content/uploads/2014/11/Ri
    nat-Achmetov.jpg

    Samolot w pewnym momencie jest zupełnie bezbronny -- separatyści
    naprawdę szanowali Rinata, skoro tego nie uczynili pewnego dnia...

    -=-

    Aby było jasne -- nie wiem, czy PiS wprowadzi normalność w Polsce.
    Powiem jak Kukiz -- daj Boże. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'