  • Data: 2002-02-25 22:45:45
    Temat: Re: Liczba kontrolna
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    news:25022002.33B9443E@budzik61.poznan.pl...
    > Hmmm... ja mam w Lukasie zdefiniowane przelewy
    do BZWBK i mBanku i wszędzie
    > są cyfry kontrolne, a numer banku nie jest
    powtarzany na początku numeru.
    > Przelewy przechodzą OK.

    Widzisz , ja to widziałem na wlasne oczy.
    Zakładając rachunek w oddziale siedziałem przy
    lulince, i do ekonta chcciałem zdefiniowac od razu
    pierwszy przelew włąśnie do ekonta w mbanku.
    Podsunąłem jej karteczkę z pełnym numerem i juz
    chciałem pytac jak sobie radzą z LK kiedy
    zobaczyłem na monitorze efekt wcześniej opisany.
    Wyglądało na to że sam system przekształcił w ten
    sposób numer ibanowski... w sumie sprytne :-)

    Sark