    From: "tomekk" <g...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lamerskie pytanie dot. FI
    Date: Wed, 10 Sep 2003 11:24:10 +0200

    Użytkownik "TeeS" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bjmng8$qnb$1@opal.futuro.pl...
    > Użytkownik "tomekk" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    Jesień. -

    > Ups, mamy inną perspektywę czasu ;-)
    > Przewidywany czas inwestycji: 1 do 1,5 roku.

    Ktoś tu pisał o dłuższym czasie :-)
    Tak czy siak, te strony, które podał Michał + informatory z GTFI powinny Ci
    (a właściwie kasiastemu koledze :-) ) natreścić sprawę wystarczająco.
    Potem już tylko konto np. w mBanku i bezprowizyjne zakupy FI, a których to
    już będziesz sam wiedział.

    tomekk
    ps. Nie żebym jakoś specjalnie reklamował GTFI, ale po prostu moim zdaniem
    mają najlepsze materiały edukacyjne. Bo jeśli chodzi o FI, to jak na razie
    na ich produktach udało mi się tylko stracić :-(

    Jeszcze jedno... Nie kupował bym tylko jednego FI jak tu kolega radził.
    Przemyslany portfel inwestycyjny jeszcze nikomu nie zaszkodził.