    From: "tomekk" <g...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lamerskie pytanie dot. FI
    Date: Wed, 10 Sep 2003 10:12:14 +0200

    Użytkownik "TeeS" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bjmkvv$cdj$1@opal.futuro.pl...
    > Witam,
    > szukam podstawowych informacji nt. funduszy inwestycyjnych. Niestety
    jestem
    > zupełnie zielony w tym temacie - znalazłem coś na bankier.pl ale to raczej
    > dla już użytkujących.
    > Moje zainteresowanie wynika z tego, że znajomy ma wolne na dłuższy czas 25
    > tys. Bardziej interesuje go pewnośc interesu, niż ew. większe zyski
    > Pani z Commercial Union naopowiadała mu coś o 30% zyskach i chciałbym
    > zweryfikowac tą informację. Coś to za pieknie wygląda ...

    Powiedz mu, żeby pogadał z agentem PZU Życie o produkcie Pogodna Jesień. -
    jeśli chce zainwestować na kilka a bardziej kilkanaście lat. Ew. jeśli ma
    ochotę się troche podszkolić i samemu inwestować (co nie koniecznie będzie
    dla niego lepszym rozwiązaniem). To niech zadzwoni sobie do GTFI i poprosi o
    materiały informacjyne, dostanie kilka książeczek - jak to przetrawi to
    będzie już wiedział, czy chce to robić samodzielnie, czy oddać kase
    specjalistom.
    Powodzenia,
    tomekk