  • Data: 2004-03-25 21:59:56
    Temat: Re: [LUKAS] Nowa usługa w oddziale - póki co w Katowicach
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Mar 2004 18:43:32 +0100, z...@p...onet.pl wrote:

    >A poco HP a zwłaszcza LCD i Win?

    mnie pytasz? Zapytaj Lukasa.

    >Win nie kupuje się do kazdego dostawianego kompa - kupuje się
    >licencję 'hurtową'.

    ROTFL. Pewnie darmową, co? AFAIK to i tak OEM najtaniej wychodzi (dla
    nie-edukacyjnych klientów).

    >To już wyrzucili? Dawno tam nie byłem, ale pamiętam, że przy załatwianiu
    >biznesu siedziałem przy stoliku z babeczką obsługującą kompa i kasę.

    zaraz, zaraz: albo piszemy o gadaniu albo o internetowaniu. Gada się
    na siedząco, a klawiszuje na stojaka.

    Dla ustalenia uwagi: ja piszę o stanowisku dostępu do serwisu
    internetowego Lukasa w oddziale w Łodzi (Piotrkowska 20-parę albo
    30-parę, po parzystej stronie).
    --
    Jarek Andrzejewski