  • Data: 2004-03-25 19:35:08
    Temat: Re: [LUKAS] Nowa usługa w oddziale - póki co w Katowicach
    Od: "skorz" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

> [...]

    Nie wiem po czym poznałeś że akurat ta wersja Windy - u mnie menu były
    obcięte do katalogu programu, a w nim tylko IE ;))

    Trzeba sobie przypomnieć skróty klawaiturowe ;))

    > A poco HP a zwłaszcza LCD i Win?
    > Można wyciągnąć 'ze strych' stare kineskopowe, które przed zakupem
    > LCD używali.

    Tia, żeby klient miał gorzej niż dysponent ? Zapomnij ;))

    > To już wyrzucili? Dawno tam nie byłem, ale pamiętam, że przy
    > załatwianiu biznesu siedziałem przy stoliku z babeczką obsługującą
    > kompa i kasę.

    Ale to się tyczy tylko tego stanowiska do samodzielnej obsługi - normalne są
    nadal krzesełkowe.

    pzdrwm
    skorz