  • Data: 2007-04-08 06:39:14
    Temat: Re: LAGOS, NNIGERIA chce kupic moj aparat :)
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > skupem), to jedyne co mi przychodzi do glowy, to jakies "wlamanie"
    > na czyjes konto i przelew stamtad. Gdy sprawa sie wyda, policja
    > itp. przyjdzie do ostatniego znanego im ogniwa. Trudna sprawa,

    Po numerze rachunku? IMO nie możliwe.
    Nawet założyłbym nowy rachunek zeby go potem zamknąc.
    Bardziej mi tu nachodzi na myśl próba wkręcenia kogoś w pranie. Najpierw
    pieniądze przyjdą, potem dostanie ofertę pośrednictwa w czymś tam za
    prowizję.
    Ale i tak najprawdopodobniej będą ściemniać że przelew wyszedł i żeby wysłać
    sprzęt.

    Darek