    From: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kupowanie na aukcji (karta/przelew)
    Date: Thu, 24 Jul 2003 13:59:00 +0200

    Tak z ciekawości - płaciłes cos przez BidPay ponad 300 - 400 usd ?

    bo od dłuższego czasu obserwuję niespotykane obostrzenia - potrafią odrzucać
    płatności większe niz jakaś ich norma

    swoja drogą mam u nich bardzo ciekawą sytuację - sam jestem bardzo
    zainteresowany jak skończy się reklamacja

    otóż zapłaciłem sobie w bidpayu za aukcję, po 24 godzinach przyszedł mail że
    transakcja zaakceptowana itd - wszystko super
    na następny dzień zdenerwowany sprzedawca wysyła mi maila że bidpay napisał
    mu żeby mi nie wysyłał towaru, płatnośc jest wstrzymana ............

    totalne zdziwienie bo nic takiego wcześniej mi się nie działo, nie
    otrzymałem również żadnego maila od bidpaya
    po zalogowaniu na stronę i zobaczeniu listy tranaskcji dowiaduję się że
    .......płatność została anulowana na wniosek kupującego (czyli
    mój)............
    wysyłam więc do bidpaya kilka maili na różne adresy z pytaniem kiedy to
    dokładnie prosiłem ich o wstrzymanie transakcji - zero odpowiedzi
    po kolejnych kilku dniach napisałem dość ostrego maila - że po 1-sze nigdy
    nie prosiłem o wstrzymanie transakcji, po drugie blokada środków zniknęła
    już w międzyczasie i pojawiło się obciążenie karty - wobec tego uznaję że
    oszukali mnie i składam reklamację do mojego banku
    na to wszystko otrzymałem jednego maila z informacja że zainteresuja się
    sprawą - po czym zwrócili mi na kartę pieniądze tyle że pomniejszone o
    prowizję bidpay !!!
    tego już było za wiele więc zgłosiłem reklamację całej transakcji w banku -
    sprawa trwa od miesiaca póki co nic sie nie dzieje - dzwonił tylko raz pan z
    banku i powiedział że to nietypowe i pierwszy raz o czymś takim słyszą,
    kwota ich prowizji niby niewielka ale wkurzyli mnie ostro

    więc z bidpayem też różnie bywa