    From: "OLY" <o...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kupowanie na aukcji (karta/przelew)
    Date: Thu, 24 Jul 2003 11:05:36 GMT

    "Gumbi" <g...@i...pl> wrote in message
    news:10540-1059044394@as1-224.poznan.dialup.inetia.p
    l...
    > Witam,
    > Chciałbym kupić na aukcji eBay pewną rzecz. Mam Visę Elektron, ale w Sieci
    > ta karta nie jest akceptowana. Mogę poprosić tatę, żeby zapłacił swoją
    VISĄ.
    > Ale czy jest możliwe, że jak wygram aukcję to po prostu w banku wpłacę
    > pieniądze na konto, które gościu mi poda. I po jakim czasie on ta kasę
    > dostanie (z banku, nie z poczty) Bo w regulaminie aukcji o tym nic nie
    > znalazłem, a z angielskiego taki dobry to znowu nie jestem. Widziałem coś,
    > że nie doradzają takiego kupna, ale nie wiem, czy tak można, czy nie?

    Cos nie jasno piszesz. Zrozumialem, ze mieszkasz w Polsce, nie akceptuja Ci
    tego Electrona. Ale w jakim banku Ty chcesz wplacic pieniadze dla goscia
    ktory ma aukcje w USA? Kto sie na to zgodzi? Tu sie placi poprzez Pay pal
    albo za pomoca karty kredytowej, chociaz to ostatnio coraz wiecej osob
    wyklucza ze wzgledu na koszty prowizji. Jak wogole udalo Ci sie
    zarejestrowac na ebay z karta z Polski?