    From: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kupno towarow a konto firmowe...
    Date: Thu, 25 Oct 2007 19:35:03 +0000 (UTC)

    uC <u...@b...bla> napisał(a):

    > "Slavekk" <S...@g...pl> wrote in message
    >
    > (...)
    >
    > Slavekk dziki za odpowiedz - no to musi czy nie musi isc
    > z konta firmowego?

    masz kłopoty z czytaniem - napisałem: jeśli masz konto firmowe (a masz) to
    musi

    > Powyzej kilka osob sugerowlo ze nie trzeba sie przejmowac tematem?

    Nie zrozumiałeś tych odpowiedzi.
    Nie przejmować się takimi duperelami jak "przekazywanie" towaru od osoby
    fizycznej (ciebie) do firmy (czyli tez ciebie)

    > Oczywiscie sprzet i materialy beda musialy byc zaliczone w koszty ale jak
    > mam zaplacic z konta na ktorym nie mam pieniedzy
    >(oczywiscie moge sam sobie przelac, ale mi chodzi o zasade)?

    No własnie sobie przelej i zapłać z firmowego
    taka jest zasada

    > Wiem ze niby sprawa jest jasna ale mimo wszystko draze temat, za co
    > wszystkich juz znudzonych przepraszam ;-)

    A proszę bardzo :-)
    Sławek