    From: "Slavekk" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kupno towarow a konto firmowe...
    Date: Thu, 25 Oct 2007 14:03:02 +0200

    Użytkownik "uC" <u...@b...bla> napisał w wiadomości
    news:ffpqhn$2kl$1@z-news.pwr.wroc.pl...
    > "Grzexs" <g...@u...o2.pl> wrote in message

    przelewamy z prywatnego na firmowe tytułem "zasilenie konta" lub tytułem
    "<spacja>" ;-)

    bajki

    > Ja juz dzialalnosc rozpoczalem, wiec fakture moge przyjac na firme (czyli
    > chyba nie musze przekazywac...) tylko jest problem z zaplaceneim jej z
    > pieniedzy firmowych ktorych nie ma. Czy dobrze rozumiem ze nie mam
    > obowiazku placenia z konta firmowego (ponizej pewnej, zapewne bardzo
    > wysokiej kwoty)? Np jak bede placil tez za benzyne...

    NTG -> pl.soc.prawo.podatki
    Jezeli chcesz aby zakup był kosztem to faktura musi być wystawiona na firmę
    i opłacona z konta firmowego (jeśli już je masz)
    Z paliwem może być inaczej jeśli auto nie jest majatkiem firmy i tylko CZĘŚĆ
    kosztów jego eksploatacji zaliczasz w ciężar kosztów firmy. Wtedy TY
    ponosisz koszty a tylko je "zaliczasz" jako koszty firmy.
    W każdym przypadku musi być na fakturze nr rejestracyjny auta.

    Slawek