    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ktory bank wyrobi 2-ga KK przy minimum formalnosci?
    Date: Mon, 28 Aug 2006 20:56:09 +0000 (UTC)

    <...@w...pl> napisal(a):

    > Na pewno nie sprawdzaja?
    > A za jaki okres trzeba podac?

    Nie pamiętam, chyba 3 miesiące. WIesz, ja też mam DG i wiem, że nie
    sprawdzają ;-)

    > Czy mozna gdzies podejrzec, jakie pytania mi zadadza lub jaki formularz
    > podsuna w oddziale?

    Standardowy. Ale nie przejmuj się, z wydatkami możesz naściemniać, to
    jest nieweryfikowalne, a te dochody, to wiesz - przenosiłem kartę z
    limitem X. Dochód BRUTTO (!), czyli bez odliczonego ZUSu, zdrowotnego
    i podatków, wychodził mi w granicach 40%*X i taki zadeklarowałem. Dostałem
    bez zająknięcia kartę z limitem 130%*X. Co jest o tyle ciekawe, że
    dochód netto przedsiębiorcy, przy takim (niskim) dochodzie brutto,
    robi się mikroskopijny i wynosi jakieś 25%*X :)

    Wiesz, chyba nie znajdziesz banku, gdzie Cię nie zapytają w formularzu
    ile zarabiasz. Zatem szukaj takiego, który przynajmniej nie sprawdza.
    Oczywiście podanie fałszywych danych można uznać jako wyłudzenie
    kredytu, ale... Zakładam, że nie chcesz się na tej karcie zadłużać. A
    jeśli chcesz, to w Twojej obecnej sytuacji lepiej tej karty nie bierz,
    bo cienko skończysz, lepiej pożyczyć od rodziny na żarcie i ograniczyć
    inne wydatki. Wiesz, jak jest - skończysz projekt, ale to nie oznacza,
    że dostaniesz kasę. :)

    > Czy to, ze na wyciagu z Fortisa bedzie informacja o skip payment, nie
    > przeszkodzi mi w przeniesieniu? (Zgodnie z regulaminem Fortisu 2 razy w roku
    > mozna sobie przesunac splate na kolejny miesiac).

    Laska skserowała wyciąg w ogóle nie czytając. Nie wiem, czy ktoś to w
    ogóle czytał. Następnego dnia rano oddzwoniła, że decyzja pozytywna.
    Tam chyba poza sprawdzeniem w BIKu to nie ma żadnej weryfikacji. :)
    Strasznie 'ciągną' podobno klientów, bez oglądania się na cokolwiek.
    Aczkolwiek karta ma wady - nie widać np. blokad w podglądzie internetowym, a
    na dzień dobry naliczyli opłatę za wydanie, które w promocji być nie miało.
    --
    Samotnik