  • 1. Data: 2010-12-28 14:59:03
    Temat: Który bank dziś nie działa?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Co za nietypowe zjawisko - Alior. :) A przynajmniej u mnie od 15:39 nie
    działa.

  • 2. Data: 2010-12-28 15:32:04
    Temat: Re: Który bank dziś nie działa?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
    > Co za nietypowe zjawisko - Alior. :) A przynajmniej u mnie od 15:39 nie
    > działa.

    U mnie dzialal o 15:35 i teraz tez 16:30. nie zaobserwowalem nic dziwnego.

  • 3. Data: 2010-12-28 18:38:33
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Co za nietypowe zjawisko - Alior. :) A przynajmniej u mnie od 15:39 nie
    > działa.

    czy aliory, polbanki i openy maja tylu klientow, czy moze tak czesto sie
    psuja ?

  • 4. Data: 2010-12-28 19:34:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-28 19:38, brum pisze:

    > czy aliory, polbanki i openy maja tylu klientow, czy moze tak czesto sie
    > psuja ?

    Nie, tak naprawde wszyscy mamy konta w Pekao SA i on sie nigdy nie psuje.

  • 5. Data: 2010-12-28 19:38:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "brum" <b...@o...eu> wrote in message news:ifdar9$hua$1@news.onet.pl...

    > czy aliory, polbanki i openy maja tylu klientow, czy moze tak czesto sie
    > psuja ?

    Na grupie opisuje sie to z czego sie korzysta. Tutaj raczej nie ma klientow
    PKOBP czy Pekao, bo one maja slaba oferte depozytowa i drogie konta, takze
    glosow krytykujacych takie instytucje jest duzo, duzo mniej niz osob
    korzystajacych z innych mniejszych bankow, gdzie oferta jest konkurencyjna
    na rynku.
    Ta grupa przyciaga osoby raczej obeznane z bankowoscia a te wybieraja, to co
    jest atrakcyjne cenowo i generalnie w duzej mierze on-line.

  • 6. Data: 2010-12-28 19:43:15
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Nie, tak naprawde wszyscy mamy konta w Pekao SA i on sie nigdy nie psuje.

    Ten bank jest Generalnie Zepsuty. Nie moze się zepsuć bardziej niż jest.

    wiatrak

  • 7. Data: 2010-12-28 19:46:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-28 20:43, wiatrak pisze:

    > Ten bank jest Generalnie Zepsuty. Nie moze się zepsuć bardziej niż jest.

    Miliony much, yyy wroc, Polakow, nie moga mylic! To musi byc najlepszy
    bank w Polsce!

  • 8. Data: 2010-12-29 06:52:54
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ta grupa przyciaga osoby raczej obeznane z bankowoscia a te wybieraja, to
    > co jest atrakcyjne cenowo i generalnie w duzej mierze on-line.

    zwlaszcza "on-line" tu pasuje :)