    From: "PiotR" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ksiązeczka mieszkaniowa i o dalej?
    Date: Thu, 30 Jan 2003 14:30:35 +0100

    > W jaki sposób inwestuje się w fundusz powierniczy? Można to zrobić w
    > zwykłym banku np. PKO, czy też trzeba się udać do jakiegoś domu
    > maklerskiego (przepraszam za ignorancję).

    z obligacji w ciagu roku mozesz dostac ~~ 6% brutto
    a przy funduszu to trudno wywrozyc
    dlatego niestety szanse na > 20 % zysku rocznie to masz
    gdy zalozysz wlasny biznes i on Ci wypali
    zakup mieszkania wcale nie musi oznaczac dobrej inwestycji
    wszyscy mysla ze mieszkania zdrozeja po wejsciu Polski do Uni
    ale tak samo prawdopodobne jest ze stanieja bo
    wyksztalceni Polacy bede mieli wieksza szanse na wyjazd na zachod
    i wtedy ceny spadna bo nie bedzie chetnych na zakup mieszkan
    (jakos trudno mi sobie wyobrazic by szwajcar czy holender przyjechal do
    Polski
    by spedzic tu czesc zycia i w tym celu wykupil mieszkanie)

    Piotr