  • Data: 2005-10-27 18:31:43
    Temat: Re: Kredyt studencki - wczesniejsza splata...
    Od: "Bartek" <b...@W...poczta.onet.WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > możesz spłacić wcześniej, możesz zawiesić wypłatę transz,

    W kazdym banku?
    Jezeli splace wczesniej (przed uruchomieniem splaty w umowionym z bankiem
    terminie) to rozumie, ze zaplace tyle ile wziolem
    (bo przez caly czas panstwo splaca odsetki) do czasu przewidzianego w umowie.
    Czyli - wziolem 6kPLN - koncze studia, mam jeszcze 2 lata spokoju z
    odsetkami. Pewnego dnia przychodzi dzien w ktorym musze zaczac
    splacac - w ratach ustalonych przez bank, a ja przychodze do banku i mowie
    dziekuje bardzo - prosze to jest te 6kPLN ktore wziolem.
    W tym momencie jestem czysty? Skoro odsetki liczone na mnie jeszcze nie
    zaczely leciec - czyli moje zadluzenie na ten dzien wynosilo
    6kPLN i ja je splacam i mam spokoj? Czy moze bank wyliczyl, ze bede splacal w
    ratach przez 2 lata i walnie mi mimo wszystko odsetki
    tak gdybym placil przez te 2 lata, mimo, ze ja splacilem za jednym razem
    calosc?

    Pozdrawiam,
    Bartek