  • 1. Data: 2004-10-26 15:44:25
    Temat: Kredyt studencki
    Od: "szastox" <s...@g...pl>

    Witam
    Mam dosc proste pytanie zwiazane z kredytem studenckim, a bardziej z
    wnioskiem o jego udzielenie.
    Otoz jeden z punktow wniosku brzmi: "Jako zabezpieczenie spłaty kredytu
    proponuję...". Nie mam dochodow i chce zeby zyrantem zostal jeden z moich
    rodzicow. Co DOSLOWNIE powinienem wpisac w to pole?
    Wiem ze pytanie moze wydac sie dziecinnie proste, tylko ze ja jeszcze nigdy
    nie bralem kredytu a moja wiedza bankowa jest dosc mala.

    Za wszelka pomoc dziekuje.

    --
    szastox

  • 2. Data: 2004-10-26 16:04:32
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "szastox" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nigdy
    > nie bralem kredytu a moja wiedza bankowa jest dosc mala.

    w polu .. proponuje . mozesz wpisac posiadana nieruchomosc, a jesli to maja
    byc rodzice to nic - tylko pozycje ...rodzice ... zakreslic w koleczko albo
    inne jajeczko i tyle
    :-)