  • Data: 2002-07-19 09:16:09
    Temat: Re: Kredyt spłacany w walucie
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " JK"

    > Tak, jestem pewien. Przewalutowanie wchodzi w gre dopiero w momencie
    > powstania zadluzenia przeterminowanego. Zreszta, mozna splacac ten kredyt
    > nawet bez konta walutowego, wplacajac gotowka EUR na rachunek kredytowy.

    dziwne, to by znaczylo ze rozne banki podchodzą różnie do takiej samej czynności
    Ze 2-3 miesiące temu Janusz Weiss przez kilka dni badał tą sprawę w PekaoSA bo:
    - najpierw klient mówił że nie można,
    - rzecznik prasowy że można z walutowego przelewać (ale nie wpłacać) dokładnie
    kwotę waluty
    - słuchacze, że g...prawda
    - rzecznik, że faktycznie można walutowe ale denominowanych nie mozna bo bank
    chce PLN i jak przelejesz walutę to bank ją od ciebie kupi (walutą chciał
    spłącać ktoś kto pojechał pracować do Niemiec).
    Mysle, ze PKO BP jest podobnie - gdyby można splacac walutą to zadzwońcie do
    Weissa do radia Zet, już on sobie poużywa na bankach
    *** blad ***