    From: "uC" <b...@u...uc>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na budowę domu - dość złożone
    Date: Sun, 28 Sep 2008 20:23:32 +0200

    "sza" <p...@v...pl> wrote in message
    news:9d2aefvgs5lj$.dlg@maly.czlowiek...
    > Witam,
    >
    > Proszę o oponię na temat możliwości i sensowności takiego przedsięwzięcia:
    >
    > Jest taka sytuacja:
    >
    > Na działce w bardzo dobrej, spokojnej i dość prestiżowej lokalizacji jest
    > plan wybudowania domu pod wynajem - ok. 100-120m2. Kredyt na dom ma się
    > składać z mojej zdolności kredytowej, zdolności rodzicieli i pożyczki
    > hipotecznej pod działkę - CHF na 30 lat lub więcej. Po wybudowaniu dom
    > idzie natychmiast "do ludzi" i z ceny wynajmu jest spłacany kredyt + coś
    > zostaje dla nas. Czy w jakimś banku dostanę taki produkt? Czy da się tak
> [...]

    jak najbardziej ma sens, aczkolwiek ciezko bedzie Ci znalezc bank ktory
    udzieli kredytu osobom w odpowiednim wieku. zazwyczaj w momencie splaty
    najstarszy kredytobiorca nie powiniem miec wiecej niz 75 lat (czasami 70
    czasami 80).
    chyba nie pozyczki hipotecznej pod dzialke, tylko bedzie to po prostu kredyt
    hipoteczny ("pożyczka hipotecznea pod działkę" nie ma wplywu na zdolnosc).

    pzdr.,
    uC