  • 1. Data: 2007-11-05 13:52:01
    Temat: Kredyt hipoteczny na działki rolne
    Od: "Rafał" <o...@a...pl>

    Witam, w jakim banku można wziąć kredyt hipoteczny na działki rolne?
    Historia:
    Wielka działka, wójt wydał decyzję o warunkch zabudowy. Odwiedziłem go,
    powiedział, że po podziale także wyda. W ostateczności jeden z kupujących
    przejmuje warunki i buduje, reszta to dobre sąsiedztwo. Klasa gruntu V i VI.
    Działki są w trakcie podziału. Jak tylko będzie decyzja i papiery zamierzam
    podpisać u notariusz umowę warunkową. Kredyt mogę zabezpieczyć mieszkaniem w
    centrum miasta - wartość około 350 000 zł (do szybkiej sprzedaży). Działki
    chciałbym kupić 2 po 100000. Czyli za 200k.
    Czy są banki, które w takich warunkach udzielą rozsądnego kredytu na całość
    inwestycji. Jeżeli nie na całość to na ile?
    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2007-11-05 21:41:57
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na działki rolne
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    "Rafał" wrote:

    > Czy są banki, które w takich warunkach udzielą rozsądnego kredytu na całość
    > inwestycji. Jeżeli nie na całość to na ile?

    Weź pożyczkę hipoteczną pod zastaw mieszkania w centrum, a pieniądze
    przeznaczysz na to, na co uznasz za stosowne.

  • 3. Data: 2007-11-06 11:24:05
    Od: "Rafał" <o...@a...pl>

    > Weź pożyczkę hipoteczną pod zastaw mieszkania w centrum, a pieniądze
    > przeznaczysz na to, na co uznasz za stosowne.

    Tak mogę też pójść po "szybką pożyczkę" za 16% - chodzi o to żeby było
    tanio

  • 4. Data: 2007-11-08 16:15:52
    Od: "Krzys (ztof) nie cierpię oficjalnej formy mojego imienia Ziółkowski" <z...@g...pl>

    Albo kredyt na zakup dzialek rolnych pod zabezpieczenie mieszkania. Albo
    pozyczka, ale na warunkach kredytu: Nykredit.