    From: "Nina" <_...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny...
    Date: Mon, 31 Mar 2003 16:39:34 +0200

    > Bede bardzo wdzieczny za udzielenie informacji jak wysokie musza byc
    dochody
    > (jednoosobowe gospodarstwo) w przypadku kredytu hipotecznego. Czy wysokosc
    > dochodow musi byc powiazana z wysokoscia kredytu?

    Od tego jaki masz dochod zalezy Twoja zdolnosc kredytowa. Banki obliczaja ja
    mniej wiecej tak, ze musisz zarabiac tyle, zeby starczylo na:
    rate kredytu z odsetkami, biezace utrzymanie (czynsz, rachunki), wysokosc
    innych splacanych kredytow, ew. alimenty, inne zobowiazania. Po oplaceniu
    tego wszystkiego musi Ci zostac jeszcze okolo 500 zlotych.

    Po spelnieniu warunkow bank powie na jaki kredyt mozesz sobie pozwolic.
    Zreszta wejdz na strone ktoregos z bankow, w wiekszosci wypadkow znajdziesz
    kalkulator kredytowy.

    pozdrawiam

    Nina