    From: marian <the.moon...@...bezkropek.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny
    Date: Mon, 28 Aug 2006 23:52:33 +0200

    Dnia 28 Aug 2006 00:15:43 +0200, z...@p...onet.pl napisał(a):

    (...)
    > Wiesz, odpisuje troche teoretycznie, bo nie znam Twojej sytuacji, ale jakbys
    > chcial konkretnych informacji to napisz na maila.

    Myślę, że okres działalności może być wystarczający - 2 lata. Bez
    żadnego zawieszania. Wcześniej różne umowy na czas określony.
    Póki co, to dochodzę do siebie po wyliczeniach różnych kalkulatorów, że
    bankowi trzeba oddać drugie tyle zaciągniętej pożyczki. No straszne.
    Trochę mnie to zmroziło. Swoją drogą tendencja chyba jest taka, aby
    okres kredytowania był jak najdłuższy ale wtedy przecież mieszkanie
    będzie droższe. Wydaje się - z punktu laika, że najkorzystniej byłoby
    bezkarnie spłacić kredyt przed terminem. Jak najszybciej. Wtedy koszt
    metra kwadratowego byłby relatywnie niższy. Mylę się?
    Pomijam oczywiście kwestię inwestowania wolnych środków finansowych
    zamiast spłacać kredyt, bo z tym też bywa różnie. Nie zawsze można na
    tym zarobić, ja wręcz zamroziłem trochę gotówki w funduszach
    inwestycyjnych, już lokata bankowa byłaby chyba lepsza:)

    Pozdrawiam i dzięki za odzew.