  • Data: 2002-10-10 11:38:53
    Temat: Re: Kredyt budowlano- hipoteczny ale....... Prosze o pomoc
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bank dając kredyt chce, żeby inwestycja po zakończeniu "pobierania" pieniędzy była
    zamknięta.
    Najczęściej ten okres to dwa lata. Musisz udowodnić, że masz te 35 tys. które Ci
    brakują.
    Banki, to takie szczwane instytucje, że najlepiej to się od nich trzymać z daleka, bo
    na
    pewno podsuną Ci umowę do podpisania, gdzie będzie punkt "bank może wypowiedzieć
    umowę bez
    ;-) podania przyczyn"- skończysz budowę, a oni zabiorą dom i sprzedadzą prezesowi za
    połowę ;-)
    Wracając do wątku- próbowałeś w Multi - tam podobno podchodzą indywidualnie ;-)
    podobno.
    Ja myślę o wwj. Żeby tylko jeszcze obsługa była dobrze poinformowana :-(
    Grzegorz