  • 1. Data: 2009-01-06 09:46:27
    Temat: Kredyt 10mln EUR - jaki bank.
    Od: "w...@g...com" <w...@g...com>

    Historia jest dość długa, nie będę jej przytaczał w całości.
    Generalnie jedna ze znajomych spółek potrzebuje uzyskać kredyt
    (prawdopodobnie inwestycyjny) z przeznaczeniem na wykupienie udziałów
    od pozostałych wspólników. Kwota ok. 10 mln EUR, na okres 2 (dwóch)
    lat, są sensowne zabezpieczenia: rafineria warta ponad 80mln PLN
    (wycena biegłego), oraz bilanse spółki uwiarygadniające spłatę w/w
    kwoty.

    Moje pytanie: czy ktoś z Was może polecić bank w Polsce, który
    specjalizuje się w podobnych kredytach?

    Jak możecie, to odpowiadajcie bezpośrednio na m...@g...com

    pozdr

  • 2. Data: 2009-01-08 19:11:57
    Temat: Re: Kredyt 10mln EUR - jaki bank.
    Od: "Krzysztof.Kocioł" <n...@s...pl>

    >Moje pytanie: czy ktoś z Was może polecić bank w Polsce, który

    Dobrą historię w przem.raf. ma VW bank

    jk

  • 3. Data: 2009-01-11 18:07:29
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Fajnie, że internetowe doradztwo inwestycyjne dociera pod strzechy ;-))
    JaC

    -----

    > Generalnie jedna ze znajomych spółek potrzebuje uzyskać kredyt z przeznaczeniem na
    wykupienie udziałów od pozostałych wspólników.
    > Kwota ok. 10 mln EUR, na okres 2 lat, są sensowne zabezpieczenia: rafineria warta
    ponad 80mln PLN, oraz bilanse spółki uwiarygadniające spłatę w/w
    kwoty.

  • 4. Data: 2009-01-11 18:53:58
    Od: buraxta <b...@g...com>

    w...@g...com wrote:
> [...]
    > lat, są sensowne zabezpieczenia: rafineria warta ponad 80mln PLN
    > (wycena biegłego), oraz bilanse spółki uwiarygadniające spłatę w/w

    A kto kupi taką rafinerię, gdyby doszło do egzekucji z zabezpieczeń? :)

    --
    |=> GG: 421503