  • 1. Data: 2006-03-30 06:44:54
    Temat: Konto walutowe czy mBank?
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

    Witam,

    Mam w niedalekiej perspektywie dłuższy wyjazd za granicę i w związku z tym
    dylemat: założyć konto walutowe (powiązane z rachunkiem złotowym) czy zdać się
    na przelewy do mBanku? Googlałem archiwum grupy, ale mądrzejszy od tego nie
    jestem ;)
    Przelewać do Polski będę nieregularnie, w kwotach pewnie nieprzekraczających
    1000 EUR.

    pozdrawiam i dzięki z góry za dobre rady

    Tarantoga

  • 2. Data: 2006-03-30 07:10:36
    Temat: Re: Konto walutowe czy mBank?
    Od: "Michal Ch" <c...@p...onet.pl>

    Założ sobie konto walutowe EUR w Multibanku
    Jest za free
    system bardzo podobno a tak Ty bedziesz decydowal kiedy przewalutowac na PLN

    Michał

  • 3. Data: 2006-03-30 08:08:03
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > Jest za free
    > system bardzo podobno a tak Ty bedziesz decydowal kiedy przewalutowac na

    Za złotówkowe też nic nie płacisz ?

    Tomek

  • 4. Data: 2006-03-30 08:22:41
    Od: "Michal Ch" <c...@p...onet.pl>

    Za zlotowkowe placisz ale nie musisz miec zlotowkowego w Mullti
    Ja mam EUR i USD w Multi a pozostale rachunku w mBanku

    Michał (mRadny)

  • 5. Data: 2006-03-30 08:25:46
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

    > Za zlotowkowe placisz ale nie musisz miec zlotowkowego w Mullti
    > Ja mam EUR i USD w Multi a pozostale rachunku w mBanku

    A po jakim kursie jest przewalutowanie EUR(Multi)->PLN(mBank)?

    pozdrawiam

    Tarantoga

  • 6. Data: 2006-03-30 09:54:28
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > A po jakim kursie jest przewalutowanie EUR(Multi)->PLN(mBank)?
    >
    > pozdrawiam

    Mam walutowe w BZWBK i musiałem założyć złotówkowe. No ale nigdzie nie mieli
    w GBP.
    Kurs nieciekawy.

    Tomek

  • 7. Data: 2006-03-30 11:08:19
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Thu, 30 Mar 2006 11:54:28 +0200, Tomek napisal/a:

    > Mam walutowe w BZWBK i musiałem założyć złotówkowe. No ale nigdzie
    > nie mieli w GBP.
    musiałeś? Pierwsze słyszę. Może tylko "opiekunka klienta" byla
    nadopiekuńcza?;)

    --
    Krzysztof

  • 8. Data: 2006-03-30 11:26:56
    Od: p...@g...com

    Michal Ch wrote:
    > Za zlotowkowe placisz ale nie musisz miec zlotowkowego w Mullti
    > Ja mam EUR i USD w Multi a pozostale rachunku w mBanku
    >
    > Michał (mRadny)
    >
    > "Tomek" <b...@o...pl> wrote in message

    A ile placisz za przelewy z Multi do mBanku? Na infolini tlumaczyli mi
    ze jak to traktowane jako przelew zagraniczny (EUR => zlotowkowe w
    innym banku).

    Pawel

  • 9. Data: 2006-03-30 14:44:51
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:442b8038$0$1468$f69f905@mamut2.aster.pl,
    niejaki(a): Michal Ch z adresu <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Założ sobie konto walutowe EUR w Multibanku
    > Jest za free
    > system bardzo podobno a tak Ty bedziesz decydowal kiedy przewalutowac
    > na PLN

    a wiesz może ile kosztuje przelew przychodzący w EUR do Multibanku
    w mBanku jest za darmo - oczywiście kiedy nadawca używa IBAN

    czay w multibanku też?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl/przelewy/ <- najtańsze przelewy zagraniczne)

  • 10. Data: 2006-03-30 15:09:08
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > musiałeś? Pierwsze słyszę. Może tylko "opiekunka klienta" byla
    > nadopiekuńcza?;)
    >
    > --

    Nie pamiętam. Chodziło mi o szybkie przeżucanie z GBP na PLN po kursie
    wewnętrznym. No ale okazuje się, że oprócz 6 zł na miesiąc za konto
    złotówkowe GBP idzie po kursie nawet nie kantorowym. Np teraz kurs kantorowy
    wynosi 560 a NBP 567. Przy przelewie wewnętrznym w BZWBK liczą mi po 554.
    Najlepsze jest to, że nim dokonam transferu pokazują mi moje środki po
    kursie 573 :)

    Tomek