    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Date: Wed, 13 Jan 2010 09:48:24 +0100

    Użytkownik pmlb napisał:

    > No, i wlasnie czytam, ze na PKP chaos samo PKP nie wie ile pociagow
    > utknelo... a to tylko -4 i troche sniegu... w UK przy -18 i 20cm sniegu
    > 1/3 pociagow ma tylko opoznienia ok 30 minutowe reszta smiga zgodnie z
    > rozkladem. W polsce wystarczy -5 troche sniegu i chalos...
    > Doprawdy Polska jest naprawde nowoczesna.

    Własnie w tym problem że jest te od 0 do -5 i padający deszcz który
    zamarza, nie będzie żadnego problemu przy -10 i niżej bo i nie będzie
    marznącego deszczu który powoduje oblodzenia i te wymienione problemy

    W Polsce przy -17 nie będzie wcale opóźnień, w UK też przy marznącym
    deszczu były problemy bo nie ma podgrzewanej sieci trakcyjnej żeby lód
    się nie robił

    > Pomysl na logike,. czy ty naprawde sadzisz, ze ludzie nie chcodza do
    > noclegowi bo chca chlac?!
    > Chlopie widmo zamarzniecia jest znacznie wieksze od checi napicia sie, W
    > Polsce jest za moalo noclegowni. W Grudniu podczas pierwszej fali
    > mrozow, noclegownie byly tak pelne, ze nie szlo wrecz dzwi otworzyc a
    > chetnych bylo nadal mase i to wcale nie pijanych.
    > Potrafisz to zrozumiesc?
    > Ja wiem, ze tlumaczneia bo to pijak" jest najlepsze...

    I to że noclegowni jest za mało i to że picie przeszkadza jest prawdą.
    Bo jak jest mało miejsca to do noclegowni nie przyjmą pijanych, a żeby
    dostać łóżko to trzeba się pare dni kolejnych zgłosić trzeźwym żeby na
    nie zasużyć.

    > To wowczas nie ma wypadku.

    To wówczas ten w Tico na lodzie i śniegu zahamuje szybciej, a ten w
    mercedesie może łatwiej ominąć przeszkodę (jak będzie myślał i to
    wcześniej ćwiczył)

    ps. co to wszystko ma wspólnego z bankami?