  • 1. Data: 2006-04-01 13:15:55
    Temat: Konto oszczedzam -Lukas?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Kiedy powinni naliczac odsetki na tym koncie? Jest napisane, ze na koniec
    kwartalu, czyli powinny byc dzisiaj usostepnione. Niestety na Ror-ach
    odsetki dopisali, na tym koncie 'Nie'.

  • 2. Data: 2006-04-01 13:28:51
    Temat: Re: Konto oszczedzam -Lukas?
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Kiedy powinni naliczac odsetki na tym koncie? Jest napisane, ze na koniec
    > kwartalu, czyli powinny byc dzisiaj usostepnione. Niestety na Ror-ach
    > odsetki dopisali, na tym koncie 'Nie'.

    Przeczytaj regulamin.
    Odsetki są naliczane co 3 miesiące od dnia otwarcia rachunku Oszczędzam.
    Jeżeli otworzyłeś ten rachunek 1.01, to powinneś mieć już naliczone odsetki
    na koncie. Jeżeli ich nie masz, to reklamuj na infolinii.

  • 3. Data: 2006-04-01 14:33:03
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odsetki
    > na koncie. Jeżeli ich nie masz, to reklamuj na infolinii.

    Nie konto mam otwarte pozniej, ale moze faktycznie jest tak jak piszesz. Na
    stronie pisze kwartalna kap. odsetek, co bylo jednoznaczne dla mnie z
    dopisaniem odsetek na koniec kwartalu kalendarzowego. A jak jest z 1
    wyplata? Liczy sie wyplata w miesiacu kalendarzowym? czy inaczej?

  • 4. Data: 2006-04-03 07:50:46
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Krzysztof wrote:

    > A jak
    > jest z 1 wyplata? Liczy sie wyplata w miesiacu kalendarzowym? czy
    > inaczej?

    Miesiąc kalendarzowy