  • Data: 2002-04-23 11:18:41
    Temat: Re: Konto firmowe w Millennium - warto czy nie?
    Od: "Internet User" <I...@U...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ChillZ" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:aa3bv8$bkr$2@news.tpi.pl...

    > Zalezy mi przede wszystkim na mozliwosci dokonywania przelewow za
    granice -
    > czy jest jakis bank w Polsce z dostepem online ktory to umozliwia????

    Odradzam Millennium. Mialem u nich konto firmowe kilka miesiecy. Puszczalem
    przelew do Slowacji co miesiac. Totalna niekompetencja! Najczesciej sam
    musialem wypelniac kwity przelewu za granice bo panienki nie wiedzialy nawet
    co to jest. Rotacja zalogi jest zadziwiajaca. Prawie co miesiac pracuje tam
    nowy czlowiek, ktory po kolejnym miesiacu wylatuje z roboty.

    > Pytam sie akurat o Millennium bo mam oddzial pod bokiem i jak twierdza
    konto
    > otwieraja w "kilka minut" (formalnosci) a w takim telepekao to jakies 2
    > tygodnie i pewnie nie mozna przelewow miedzynarodowych robic...

    Polecam Nordea Bank. Obsluguje sie przez Internet, przelewy za granice
    kosztuja 15 zl i mozna je robic takze przez Siec.

    pwas